Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Péntek éjszaka Houston-ban

2008.08.26. 03:48 | CB | 4 komment

A Del Pueblo-ban Katie megkérdezte, hogy van-e kedvünk vele meg Lisa-val buliba menni vacsora után a belvárosba. Őszintén szólva egy csepp se volt, mert annyira telekajáltuk magunkat, és olyan fáradtak voltunk a délelőtti pénzköltéstől, hogy csak az mentette meg a partit, hogy külföldön vagyunk, és minden lehetőség csak egyszer adatik meg az életben, szóval menni kellett.

Először egy Sherlock Holmes-os Baker Street-et látogattunk meg, ahol egy szineshajú rockbanda tépte a húrokat. Ráztuk volna a hajunkat, de inkább kihullott attól a zenétől, szóval hamar távoztunk is.

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN! SO MUCH FUN:)

Újabb autózás következett, mert a Downtown elég messze van Cypress-től, és a felhőkarcolókért meg kell küzdeni a kilométerekkel. Katie volt a sofőr...

Az a nő egy jelenség! Már megbeszéltem a csajokkal, hogy mindenképp fogom rögziteni a hangeffektjeit, a különféle mondatait, mert egyszerűen utánozhatatlan. Sikitozott, táncolt, ordibált, szájfényezett, nullakezezett vezetés közben, amitől időnként teljesen pánikba estünk, és a Zsuzsit ültettem mellé, hogy nyomhassa Katie helyett a képzeletbeli satuféket, ha már a mi kis szöszink nem nagyon tette:) Dalma kedvence az volt, mikor a We will rock you-t ő is tapsolta velünk! (Szerintem ő lehet Michael Knight igazából, és KITT egymaga is elgurul bárhova!) Hárompercenként elüvöltötte magát, hogy imádni fogjuk a helyet, ahova megyünk, és a LOVE szóban úgy nyomta meg az L betűt, h röhögőgörcsöt kaptam!

KALANDTÚRA KATIE-VEL

A második helyen már a bejáratnál lefagyott a rendszer, igy fogalmam sincs, mi volt a neve. Elővettem a személyimet, mert ugye itt tényleg szigorúan veszik, hogy 21 éves korod előtt nem mehetsz szórakozóhelyre, erre megszólal egy fiú mögöttem, hogy: "Do you speak Hungarian? Are you Hungarian?" Hátrakaptam a fejem, hogy "of course! How do you know it?" Erre a gyerek: "Magyar vagyok, tudok magyarul." Képzelhetitek, én el se hittem szinte. Ez egy ötmilliós város, és nincs is olyan sok belőlünk errefele, nagyon meglepődtem. Aznap éjjel igy 5 magyar bulizott egy pubban:) Amúgy a csóka szülei 1990-ben jöttek ki Kistarcsáról, és a papa olajban utazik... Nagyjából ennyit tudok, mert egy társasággal érkezett ő is, és azzal váltunk el, hogy majd összefutunk később...

Ezután jött a következő sokk: ugyanaz a banda zenélt itt is, mint akikkel összehaverkodtunk Anival másfél héttel korábban... A csajok meg csak lestek, hogy honnan ismer engem név szerint egy csapat muzsikus Texasban:D

Azon már meg se lepődtem, hogy mikor Katie-vel kinn dumáltunk, jött a pincércsaj, hogy kérek-e valamit. Rendelés közben beszélgetésbe elegyedtünk, és mondtam, hogy magyar vagyok, mire a lány kibökte, hogy ő volt ott, mert a nővére Pesten végezte az orvosit.

Kicsi a világ, bebizonyosodott Frei Tamás teoriája, mindenki magyar:)

Címkék: texasi buli

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr39633173

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lau 2008.08.26. 11:17:52

Nagyon jók a buliképek, lányok! Kicsit (na jó, nagyon) irigy vagyok ám:)
Épp a szerkesztőségben csücsülök és azt a szörnyű feladatot kaptam, hogy hívjam fel a vizilabda válogatott tagjait egy kis csevejre. Botrány, ki is akadtam. Főleg a madaras norbinál:):):):) puszik

ZSuuuuu 2008.08.27. 08:55:18

Laura! Ez botrány hagyd is ott azt a fertőt!:D

cuncikriszti 2008.08.28. 19:04:35

Hé, drága Laurám! Madaras az enyém!!! Szemedet, telefonodat, pajzán gondolataidat és egyáltalán MINDENT vegyél le róla! :)))

cicabetti 2008.08.29. 09:47:43

Laurám, téged ver az élet!!!:)
úristen, ti láttátok, hogy bedobta a blogomat a houstoni hirek közé a net?:D ezt meg hogy????? wow
süti beállítások módosítása