Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Makákóóó

2008.09.14. 14:00 | CB | 1 komment

Megint úgy aludtam, mint akit agyonvertek, és gyanúsan jókedvűen ébredtem. Szerintem ez azért lehet, mert tegnap volt párduc, oroszlán és gorilla is a Buzibárban. Ami ugye nem buzibár, hanem pizzéria, de szerintem most, hogy újabb kapuvári csillag ragyog a média egén, nehéz lesz lemosni magamról mindent...

http://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/a_megasztar_zsurije_tevedett_misinek_jo_hangja_van/2070334/

Aki nem ismerné, ez BuziMisi. Eddig én se ismertem, de ez csak azért lehet, mert én nem a katolikus iskolás voltam, hanem a Pátzay-s, és oda "normális" emberek jártak.

Azért elképesztő, hogy kikkel kell megküzdeni a dicsőségért, nem?

Az unokatesómnak meg gyereke született. És ezt egy halom sörösláda mellett kellett megtudnom Hellokids alatt. Ezt valahogy kihagyta a meséből, mikor beszéltünk. Igaz nem is láttam egy éve, mert lelépett Tokajba a nőjéhez. Na de ilyet???

A Megasztár meg egy vicc. Biztos nézni fogom, mert már a selejtezőben is óriási drámák és sírások voltak, és még ilyen monumentális zenét is tolnak alá. Imádom, már a reklámon lerágtam a körmeim javát. Azért sajnálom, hogy a válogatásnak vége, ez a legviccesebb része mindig. Aztán a zsíroshajú cigányoknak mind bubifrizuja lesz, mire legközelebb látjuk őket. Szuper!

Amúgy meg meg vagyok vigasztalva, mert a Zsuzsi tegnap azt mondta, hogy örüljek, hogy van lyuk a seggemen, mert már az is sokat javíthat a helyzeten. Lehet le kellene költöznöm hozzá Szentgrótra, és tanítana még nekem ilyen elmés mondásokat:) Ezen töprengek holnapig. De a Laura Izzad, mint... kezdetű frázisát úgysem írja felül semmi. Soha.

Címkék: buzibár

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr39662848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verus 2008.09.15. 17:56:37

Nem ismerted a "örülj, hogy lyuk van a seggeden"-t? Vannak még csodák, azt hittem ez örökzöld. :)
Kicsit lemaradtam a blog-olvasásban, mindig csak a munka meg a munka... :( Remélem már jobban vagy, az egyik bejegyzés kissé letargikusra sikerült, bár ez az idő engem is lehangol...
Szebb napokat!!!

pusza
süti beállítások módosítása