Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Ön melyik televíziót ostromolná meg?

2008.09.17. 20:20 | CB | Szólj hozzá!

Z. tanárnő órája olyan eseménytelen volt, hogy csak az tűnt fel, mikor időnként a halk motyogását megszakítva a Tihanyi Alapítólevéllel kapcsolatban várt választ kérdéseire, majd miután senki nem szólalt meg, folytatta a "zajongást", mi meg az ábrándozást. Én próbáltam nem felvenni ezt az órát, de elkerülhetetlen volt. Nyelvtöri szigorlat nélkül nem adnak diplomát.

E. tanár úrnál bezzeg hatszor ment fel az adrenalinszintem, miután már a második órán buktatással fenyegette a bandát, mondván, hogy nem csinálunk semmit. Ez igaz is volt, de az én témám tetszett neki, szóval lehet abból forgatunk filmet. Bódottá. Engem mondjuk egy másik jobban érdekel, de majd meglátjuk.

Ugye mindenki emlékszik, hogy ma van AZ OSTROM NAPJA?!? Két éve én békésen aludtam a buszon Pest felé, mert lementünk Szekszárdra meg Pécsre és Villányba meg Siklósra kirándulni, és fontosnak találtuk családilag megkóstolni a bort minden portán (jó, csak kettőn, de az is elég volt hogy elálmosodjak). Szekszárdon ettem a világ legszarabb gyrosát. Kedves hely... Na és akkor mondta Feri, hogy mi mindent elkúrt. Hát, én azt se tudtam, hogy létezik Balatonöszöd, de mire megérkeztem a balkán kapujából, már mindenki erről beszélt. Most meg van árpádsávos esernyője a tüntetőknek a Lynda szerint. Hehehehe.

Kiderült az is, hogy közel 10 csoporttársamból egy sem tudja felsorolni a Picasso Branchos fiúkat. Bezzeg a HIP HIP BOYS nekem ment. Nyilván beszélni kellett róla, mert ma megyek a koncertjükre:D:D:D Nem tudom feldolgozni!!! Imááádoooom!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr58668516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása