Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Dinnerfight died on the fishy cake (censored)

2008.09.19. 22:00 | CB | 1 komment

Azt mondta a főszerkesztő a BIT-nél, hogy szeretné, ha lenne olyan rovatunk, amiben aktualitásokról írunk, bármiről, és csináljam én, ha van kedvem. Szeptember hó témája lehetne a B.r 2.0 vagy a Meg@sztár. Mivel kolis tévénk nincs, éljen az improvizáció!

Ám ma, mivel hazaértem ötre, gondoltam megnézem a Balázs-showt. Nincs. Nem tudom hogyan létezem majd ezek után. A tudat, hogy meglett az összes paraszt a Westendben (vagy Balázs feladta volna?) riasztó. Hát az semmit nem számított, hogy félévente egyszer sírva röhögtem rajtuk háromnegyed órát?

Aztán kiderült, hogy parasztgyűjtő van, csak főzőműsorrá és B. 2.0-vá lényegült át. Szerintem a St.ry magazin fizet érte, hogy a legalja celebritás öt estén keresztül vedeljen ország-világ előtt. Sajnos nem bírtam egyiket sem folyamatosan nézni, mert utálom, mikor a "sztárok" ócska humorukat fitogtatva idétlenkednek a kamerának, és úgy próbálnak úgy tenni, mintha teljesen természetes lenne, hogy ők a tűzhely mellett izzadnak. Playboycicák és díszf.szok. Na neeee!

ertéel: Én hallottam már erről a V.ks.n V..ágról, csak nem tudtam hogy néz ki. Kár, hogy a mellébe meg a szájába tették a szilikont. Én egy agyátültetést javasoltam volna. És B. Süsüasárkány Gyula azt mondta neki, hogy ő szívesen megfogná a pulzusát, majd meredten bámulta a cickóit. St.hl-on nem lepődtem meg, hogy ittasan tölcsért csinál a kezéből, és trombitál, de hogy a tiniidol Fruzsinkát is leitatták, az azért fúj. Felvettek a Virággal egy-egy vadászdzsekit, és bevonultak desszertet enni S..hlbuci ebédlőjébe. Olyan bájos tud lenni egy 18 éves, mikor kikent-kifent ringyóként próbál viselkedni spiccesen.

tévékettő: Ó, nekem a Hal a tort.n régi nagy kedvencem... Nem terveztem, hogy folytatom a nevetőestem, de mikor megláttam, hogy repedtS@rkak@ta és málészájú H.jd.péter kuktáskodik, nem volt szívem elkapcsolni. Igazi kincs, mikor nézhetem őket! Amikor megérkezett Fá.ymulatóád.m, részeges Alb.rtgy.rgyi és monnnyonleT.rgyánjózsi, elájultam. T. nagypapa még mindig festeti a haját, de már nem kiabál Ku.czéval. Alb.rt Gyö.gyit én elrettentő példaként alkalmaznám középiskolákban osztályfőnöki órán. Az a nő vállalhatatlanul készen volt. Ez marhára dühítette H@jdúpetit, a többiek meg úgy tettek, mintha teljesen normális lenne a laposakat pillantó, ámde felettéb hangos alkoholista jelenléte. Bár lehet, hogy Ráb.t.mi emiatt szedette csodálkozóra szemöldökét. Sose tudom meg...

Ezeknek a műsoroknak az a titka szerintem, hogy a kamera ne mutassa, mikor leadja a rendelést a celeb a közeli kínai büfében, mindenki csak annyira legyen berúgva, hogy még tudjon pontozni, (Ez alb.rtgyörgy.nek nem nagyon ment, bár szerintem esetében a csukott szemmel való pontozás is ér. Akkor lettem biztos benne, hogy nincs magánál, mikor az agyonszekált Péterünknek majdnem maxpontot adott.) legyen egy szupergagyi híresség, egy cicamica szépségkirálynő/playmate/híres ember szeretője, illetve egy szeretnivaló arc. Aztán a többi mindegy. A sz.rt is megesszük, ha a tvben azt mondják. Ha újragyűlnek az agysejtjeim, írok a B.rról is.  Mondanivaló van, elég sok(k).

ui: kényszerű korrekció

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr79672151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2008.09.20. 14:36:27

Büszke vagyok rád, Katám, megmondtad a frankót, igazi sipőczös stílusban! Sokszor kéne ilyeneket írnod. Már meg akartam kérdezi,hogy tudod-e, hogy a Kovácsovics vagy milyen Fruzsina (akiről fogalmam se volt, hogy honnan a borjamból szalajtották) összejött VIVA Bennel, akin sikítva röhögtünk nálad, hogy mekkora hülye majom és mennyire meleg. A végén még kiderül, hogy mégse? Milyen világ ez? Ahogy Chandler mondaná, "hogyan lehet így kóser az ember?".
süti beállítások módosítása