Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Giganyállal kevert dolgos netezés

2008.10.12. 01:00 | CB | 4 komment

Este nyolc óta a net előtt ülök és írásban csinálok segget a számból. Egy olyan buliba hívogatok embereket, ahol 5 előadóból 4-től hányingert kapok. Nem egyszerűen cikik, mint a többi koncerten, ahova elmegyek, és cikik ugyan, de imádom őket... (hiphápbojsz pl.) Nem, ezek sz@rok sajnos. Tavaly mondjuk jól éreztem magam ugyanezen a helyen (személyesen találkoztam a "kosin" együttesel, és a csaj megdicsérte a ruhámat). Nem'tom. Nem vagyok annyira lelkes az idei fellépőktől, bár szeretem ezt a munkát. És nem is írtam meg eddig egyik médiumnak sem, hogy "nevicceljémáezszar". Ez a profizmus, tuti a hostessmunka alatt tanultam, hehehe. Ne fintorogj akkor sem, ha nem ehetsz a csokiszökőkútból.

Szóval a szám már segg, a seggem meg deformált még deformáltabb mint korábban, mert meg se mozdultam órákon keresztül, kivéve egyszer, mikor kimentem az étkezőbe és elfogyasztottam három szem pogácsát és négy darab csokisperecet. Egyáltalán nem fésülködtem ma (nem egyedi eset sajnos), pedig sok helyen jártam, rózsaszín macinacit viseltem, és épp csokidarab potyogott a számból, mikor apu haverjának hangos és viselkedészavaros asszonykája sajnálkozó arccal megkérdezte tőlem, hogy én ugyan miért ülök itthon szombat este?! Miért nem megyek bálba például? (BÁL?!?) (Drágám, egyszer elmesélem mi folyik itt ott Gyöngyösön Budapesten...) Jaj, hihihi, Cs. néni, most inkább itthon maradtam, mert jólnevelt vagyok, otthonülős, nyugodt fajta.

Meg különben is. Kolis szupertitkos szappanopera van. Kivételesen egyáltalán nem vagyok sáros, csak gyanús, de kimaradtam belőle. Pedig azt hittem csak a filmekben vannak ilyen sztorik, és nem! Követelek egy mellékszerepet! Lehetnék a hulla, aki kiesik egy ablakon, és Miss Márplö kideríti, hogy már korábban is halott voltam, nem az ablakonkiesésben murdeltem meg.

Közben: totál riszpekt F. Sándornak a Giganyál c. műsorban nyújtott teljesítménye miatt. Szénné alázta az arcokat= nézettség+sikeresen elkendőzött gyenge karaokebuli+bucira sírt szemű rajongó tinik. Botrány. Kenyér és cirkusz. Mert megteheti:) és milyen jól teszi!

 

Címkék: meló kolis

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr17709336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annamarine 2008.10.12. 15:25:02

ahhoz szólnék hozzá, hogy az asian dub foundation annyira azé' nem szar.

meg hogy a szappanoperában keressünk vmi szerepet neked? :D:D
jó vagy rossz akarsz lenni?

CB 2008.10.12. 19:42:01

Rossz vagyok, de használhatóóóóó. he he he
adf tényleg jó, meg az előtte lévő koncert is, bár nem vagyok rajongó... én a másik teremre gondoltam:D a friss együttes combcsizmában és fűzőben tátog begerjedt öltönyös fiúknak (és lányoknak?).
te meg fényképezed.

Marjanna 2008.10.12. 21:39:45

Engem Friderikusz az EJ-re emlékeztet. Ez tudjuk mit jelent.

cb 2008.10.12. 22:13:21

ebben teljesen igazad van.
és imádtam, amikor EJ*-zett. kívülről nézni sokkal jobb:D

*EJ a tanárunk. Pökhendi profi.
süti beállítások módosítása