Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Ez történt a D-day-en

2008.11.11. 17:27 | CB | Szólj hozzá!

Nagyon szarul aludtam, aztán reggel alig bírtam felkelni a hajnali tizes órámra. Már épp feküdtem visszafele, mikor megjelent a lelki szemeim előtt az anyám, midőn olyanokat mond, hogy "hát ezért taníttatunk?" meg "a k.puvári gimiben kellett volna maradnod, és akkor most a helyi spárban dolgoznál, és délben hazajönnél mindig enni, és a szoknyámon ülnél, miközben kötünk"... úgyhogy felkeltem, és bementem. A Maja épp akkor hívott, mikor az automatából erőszakoltam ki a kávét, és kérte, hogy várjam meg. Nagy meglepetésemre nem az udvarról, hanem bentről jött, és közölte, hogy az óra betegség miatt elmarad.

B......ZM......G!

Na, nem baj, beültünk a Könyvtárba, hogy majd bevárjuk a többieket. Mariann felvilágosított minket celebtémában. Tudtátok, hogy az is celebbé válik, aki celebbel szexel? Erre mondta a Zsófi, hogy ismer olyat, aki szexelt olyannal, aki régebben dugott Bob Marley fiával. (!!!!)

Nem bírtam tovább, és elindultam haza. Ekkor megint felsejlett anyám alakja, midőn "az ingatlanadó az egekben" frázist ismételgeti, így bementem a számtechterembe. Ott húztam ki a stresszelős irodalomtanáros órámig. Szülinapos Dalmával közösen neteztünk, majd rohanok a negyedikre, és látom, hogy a tanár most megy a terem felé, s közben magyaráz egy nőnek, hogy:

"úgy tűnik félnek ettől a témától...jónapot! Na, itt az első!"

Csapdába kerültem. Babits humora és én. Nem is olvastam semmit! Próbáltam keresni valami menekülési útvonalat, de... A tanár látott, nem mehetek el. Hacsak ki nem ugrok az ablakon.... végül jöttek még hárman, és megmenekültem. Na, ezt felrakom a parafámra.

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr93763724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása