Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

A fejem tartalma

2008.11.23. 20:46 | CB | 5 komment

Szeptemberben gyomorgörccsel keltem és feküdtem minden áldott nap. Ez az utolsóelőtti tanév, nekem meg nincs munkám, pénzem, lakásom, férjem, csak egy rakat hűtőmágnes, amit az utazós Keresztapám, a barátaim és én gyűjtöttem össze, hogy a nemkolis hűtőmön majd nézegethessem őket a cicákkal. (Az a fajta leszek, aki tart egy macskát, és időnként beleeszik maga is a macskakajába, mint Sandra Bullock az Aludj csak, én álmodomban.)

Aztán ez elmúlt, és elkezdtem az iskolával, a pénz hajkurászásával, illetve a bulikkal foglalkozni. Aludni nem nagyon alszom, de van pénzem, ami arra semmiképp sem elég, amire szánnám, illetve az iskola is mostanra tartogatja a kedves meglepetéseit.

A gyomrom ismét görcsben van, sírnék egész nap. Nem tudom, hogy melyik országban fogok felkelni reggelente a következő félévben. Ha a sajátomban, akkor nem tudom, hogy mihez kezdjek magammal, mert itt és most éppen nagyon-nagyon nem jó. (Csak időnként és csak egyes emberekkel, de egyre szűkül a kör. Szűkítem én, és szűkítik ők.) Ha a másikban, akkor meg hogy lehetek ennyire gátlástalanul gusztustalan, hogy egymagam elköltök ennyi pénzt.

Hát ezeken gondolkozom én, amikor sírásra görbülő szájjal bámulok magam elé. Kilátástalanul bizonytalan dolog ez a kapunyitási pánik.

Címkék: pánik

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr87784837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dalmus 2008.11.24. 13:51:17

ne aggódj szívem, most ide úgy írnék valami bíztatót...úúú baby baby it's a wild world...:)...csókollak:

Keresztapad 2008.11.24. 20:05:15

Egyenlore a macskakkal meg raersz. Nem lenne jo, ha az egyetemistabol rogton oreg nyanyava lepnel at.
A Hollandiaba meg tessek elmenni. Nem azert nyomom beled a sok agancsos kolat, hogy a vegen meg foldhoz ragadt venasszony legyel.
En ugy vegeztem el az egyetemet, hogy volt komoly baratnom, most meg 36 evesen szingli lettem. Utolag belegondolva sokkal jobb lett volna forditva csinalni.
A munkaval kapcsolatban meg csak annyi a velemenyem, hogy csinald a munkadat teljes szivvel, de nezz elore, hogy mit lehetne kesobb csinalni, ami meg jobb. Senki neked jobb munkat adni, ha szarul csinalod, amit most csinalsz.

dalmus 2008.11.25. 09:13:36

Jaj Tivadar, de jó hogy hallom a hangod, illetve olvasom a soraid:) teljesen jó kedvem lett:) ne félj, soha egy agancsos kóla sem veszik kárba:)

mkmax 2008.11.25. 15:15:21

Van egy ismerős aki éppen ott van, olvasd el, hátha segít dönteni:
dancelikeiggy.blogspot.com/

Láttalak ám a koris banzájon, de pár méter hiányzott ahhoz, hogy hatásosan fel tudjam hívni magamra a figyelmet, aztán meg elszólítottak másfelé. (És a poén, hogy a bejártanál a hök-ös haverok rögtön a kezembe nyomtak egy feles agancsos kólát azzal a szöveggel, hogy 'á Max, pont te vagy a huszadik, egészségedre!' - így indul egy klassz este.)

cb 2008.11.25. 17:05:25

Agancsos- connecting people:)
Kár, hogy nem találkoztunk, pedig egészen zárásig ott voltam. Nem láttalak sajnos, pedig én welcome jégert se kaptam:) Amúgy szeretem a kockakari hökösöket: odamentem, h heló, rajta vagyok a sajtós listán, engedjetek be. Nem vagy, de gyere. Ennyi:D (pedig tényleg ott kellett volna lennem)
süti beállítások módosítása