Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Apám, a bölcs

2008.11.23. 22:09 | CB | 3 komment

Apu minden hétvégén elkeseredett kísérleteket tesz, hogy rendesfelnőttembert faragjon a két idióta, izgága gyerekéből. Látszólag kevés sikerrel, de biztosan állíthatom, hogy a hülyeségeit sikerült örökölnöm/eltanulnom, s ugyanúgy próbálom a környezetemre ráerőltetni őket. Látszólag még kevesebb sikerrel, de majd szülök magamnak egy gyereket, és mondogatom neki, hogy:

"A napot nem én találtam ki, de ti kifordítjátok a négy sarkából." (Azaz reggel fel kell kelni, este időben lefeküdni. Sokszor enni keveset. Dolgozni és tanulni, mert ez a dolgunk. Napközben aludni ér, de nem sokat. Ha mégis sokat, akkor különböző alvással kapcsolatos beceneveket adni. Tévét, számítógépet nem bámulni, mert elromlik a szemünk, illetve a szabad levegőn ugrálni.)

"Anyátok mindent megenged, de a világ rendjét megfordítani nem lehet: ha tetszik, ha nem, az apátok én vagyok, ti a gyerekeim, és ez már így is marad." (Ha kitalálok nektek valami -szerintem- szuper programot, akkor menjetek el rá, és vigyorogjatok.)

"ÉBRESZTŐŐŐŐŐŐŐŐ!" csöng-csöng-csöng-helllóóóó-csöng-csöng-csöng ( Reggel kilencig aludni szombaton????? Átalusszátok a napot!!!!)

"Még a felmenőidet is megszidják, ha nem értesz semmihez. Egyszer meg kell tanulnod a házimunkát! Állj oda anyád mellé, és figyeld mit csinál." (VÁÁÁÁ, úgy tesz, mintha sose vasaltam, mosogattam, főztem, mostam volna, és elmélyülten figyeli, hogy be tudom-e kapcsolni a porszívóóóót. Vááááá!!!!)

"Ha nem tetszik, átköltözhettek a Cigánymisikéhez a sarokra." (Minden vágyam, de a gyerekeimnek találnom kell egy saját sarkot, saját cigánnyal. Nem mindegyiknek Misi a neve. És ezek is átköltöztek a másik sarokra évekkel ezelőtt...)

"Nemcsak a szellemet, a testet is edzésben kell tartani. Engem nem érdekel mit mond anyátok, gyertek ki az udvarra, és segítsetek levelet/(rohadt)gyümölcsöt/széndarabokat/lehullott ágakat szedni vagy öntözni/havat lapátolni. Kidobom az ablakon a tv-t/számítógépet, ha egész nap csak azon jár az eszetek." (Ha most nem gyúrok rá, sose tudom kidobni a számítógépet az udvarra. Igaz, apu se dobta ki soha, csak mondja. Bezzeg anyu a szoknyámat egyszer kivágta az utcára, ami fennakadt a fán. Nem értette meg, hogy nem akarom azt felvenni, majd egy rövid hatórás veszekedés után a szoknya új tárhelyet kapott. Szerintem csak azért, mert ő is gyenge, és nem tudta megemelni a tévét, hogy azt vágja ki a házból:D)

(Előre féltem az én büdös kölykeimet. Mindent megtanultam és örököltem. Mindent, és továbbfejlesztem, szemtelen kis rohadékok! Muhahahahaha)

 

Címkék: incredibles

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr19785012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2008.11.25. 00:26:32

Sírok a röhögéstől, de konkrétan! :))))))))))))))))))

mkmax 2008.11.25. 15:04:16

Semmi kétség, készen állsz az anyaságra :D Legalábbis jobb érveid vannak, mint:
critical-fraction.blogspot.com/2008/08/simon-bartja-bazdmeg.html
(alul van a lényeg)

surmi 2008.11.25. 19:38:02

eddig ugye azt hittük, két apánk van, egy neked, egy nekem. de most el kell mondanom, hogy az az egy az egy. a miénk :O
süti beállítások módosítása