Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Meglepetések napja

2008.12.10. 19:38 | CB | Szólj hozzá!

Zh előtt a kolitól a suliig sikerült annyira felidegesítenem magam, hogy már az első percben el akartam ásni az Ernőt a kertbe, de aztán megnyugodtam. A végén újra dühös voltam, immár a gépre és a programra, illetve magamra, amiért nem rohadt le a kezem, mikor felvettem ezt az órát.

Utána nem mertem felmenni nyelvtöri jegybeírásra, hanem a Dalmának ecseteltem könnyes szemmel, hogy mennyire szánalom, hogy nem tudok semmit, és hogy be fogok égni a nő és a csoport előtt, mikor majd elemzi az egyes zh-mat. Azt mondta korrepetál, és felküldött. A teremben azonban már nem volt senki, így csak a tanár előtt lángolt a pofám. Nem elég, h a zh-m egy nulla volt*, nem is referáltam a félév során egyszer sem. Soha többé nem akarom látni. Hármast adott.** Kiég az indexem, összedől az iskola. Mire????***

Ti szoktatok venni éjjel-nappaliban rakétát? Az a dekás szesz, amit a csövesek vedelnek a Blahán egész nap.

Heló. Van normális rakétátok? Nem ilyen kommersz, hanem valami jéger vagy ilyesmi. Ja, nem nekem lesz, hanem ajándékba.**** Nincs? Hát azért kösz. Heló.

Ötöst kaptam a törökösvideósórán. Az első Elek-ötösöm.***** Kezdődhet a dokkos Mikulás:) Bár nem vettem rakétát az általam húzott embernek...

 

*szerinte háromból kettő feladat elfogadhatónak bizonyult.

**Ha én hármast kaptam, akkor a többiek nyolcast?

***Dalmát gyorsan értesítettem, hogy egy újabb évre felejtsen el nyelvtöri-ügyben...

****Hát persze, a tetűírtó, a gombaölő és a széntabletta is a szomszédnak megy.

*****A tanár tavaly kómában volt éppen, így más adott jegyet:D (azaz :( )

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr87815655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása