Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Leiden vagy Nyiregyháza

2008.12.28. 02:26 | CB | 4 komment

kicsit sirtam a családi dráma után, hogy én most egyedül leszek majd Hollandiában, és szerencsétlen is vagyok, majd próbáltam hatni M-re, hogy vegye komolyan a megkomolyodott link kezdeményezéseimet, de nem érdekeltem. L meg felhivott, és előadta a motorosfalú kocsmából a hupákolós magánszámát, majd átadta ibolyás Rékának a telefont, aki elszavalta nekem az ibolyát. megtudtam azt is, hogy már megint az étellel bizniszelnek valamit, mert találtak három fiút, akik kolbászt csempésztek be a vendéglátóipari egységbe, ahol ezek pálinkát fogyasztottak. na.

azt olvastam a 'zinterneten, hogy az első két napon lesz nemzetközi nap az idióta külföldi importdiákoknak a kinti egyetemen. első nap városnézés és buli, második nap használt bicikli- vásár és welcome bag átvétele a Városházán Leidenben. ettől annyira lelkes lettem, hogy abbahagytam a sirást, és elképzeltem magam egy rózsaszin kerékpáron kis csengővel és zsinóros végű dudával, amint a szélmalmok mellett suhanok el, és tulipánok lesznek a kosárkámban.

amúgy megértem apuékat, hogy idegesek, mert én vagyok az egyik kedvenc gyerekük, és abban is igaza van, hogy nem nyiregyházára megyek, ahova el tud jönni értem autóval, ha bajom van. nyiregyházán nem voltam, de gondolom akkor hasonlóan veszélyes hely lehet, mint Hollandia. és irtam M-nek meg L-nek, hogy kapják össze magukat, mert a tulipán egy kicsi növény, úgyhogy nem aludhatunk a tövében, ha nem lesz lak.

anyu amúgy azt akarja, hogy vigyem magammal a bársonynadrágjaimat is, amiket eddig nem hordtam, mert tuti hideg lesz a kerékpáron, és lefagynak a csülkeim. de mondtam, hogy nem lehet annyi ruhát vinni, mert két húszkilós bőröndre fizetünk elő, és az egyikben lesz egy fél disznó, hogy legyen mit enni, a másikban meg a rongyaim. a Tivadar egyébként megtalálta a megoldást: vigyek pár hosszúszárú gatyát, és márciusban vágjam le a szárukat, igy meg van oldva a probléma. tök igaza van: márciustól rövidgatya, és ha meglepiből visszajön a hideg tél, akkor csak kinövesztem a lábamon a szőrt, és az melegit. végre megint lesz haszna a lábszőrnek is. pont mint a jégkorszakban.

most megyek, mert reggel be kell számolnom az összegyűjtött holland információimból a családnak, mert nagyon mérgesek, hogy egy hónappal az indulás előtt nem tudok felmutatni lakhelyet, repjegyet és terveket. igazuk van, hogy link vagyok. de akkor se lesz power pointos vetités, inkább fürdök. fő a jó benyomás. bár nem tudom, hogy a tisztaságom lenyűgözi-e anyámat.

Címkék: incredibles

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr91844661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmmmm 2008.12.28. 12:41:40

Tegnap este satu részeg voltam, azért nem érdekelt, de asszem ezt említettem is.
Regisztráltál is a bevezető napra? Én nem mertem, hátha nem akartok, de akkor regisztráljunk! Itt lehet:
www.leidenuniv.nl/en/predeparture/inductionprogramme.html
A vastag nadrágról: lehet kapni 100 denes harisnyát, kb 15 deka, sokáig bírja és k meleg, farmer alá ideális. Mint az oviban. :) Szerintem az a nyerő.
Na csókom.

cuncikriszti 2008.12.28. 16:28:46

Január 8-9. körül találkozom azzal a barátnőmmel, aki Hollandiában él 2 éve lassan. Ha van kedved, összefuthatunk vele hárman és tök sok dologban tud segíteni. De ezt már felajánlottam. No para, raklapnyi ember van, aki mindent tud, amit Te nem, ezen nem érdemes görcsölni.

CB 2008.12.28. 19:13:50

én már regisztráltam tegnap este, szerintem át is küldtem neked ezt a lapot... képzeletben már használt kerékpárt is választottam magamnak:D Kriszti, én szivesen találkoznék azzal a csajjal, ha neki nem gáz!!!!

cuncikriszti 2008.12.29. 18:49:34

Mivel kb. szerelmes Hollandiába, szerintem órákig tudná neked sorolni, hogy miért is olyan rohadt jó ott élni és hogy mi hogyan működik. :) Biztos nem gond, megbeszélem vele. Mi jövő pénteken este találkozunk, majd megkérdezem, hogyan legyen.
süti beállítások módosítása