Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Az Atya

2009.01.07. 01:39 | CB | 4 komment

Az emelkedő nézettségemet* ideje lenne valami rólam készitett, elrettentő fotográfiával csökkenteni, de ezen a gépen sajnos csak Mintaképek mappa van, mert a család egyik kedvenc informatikusa, T. új agyat installált az én csodás cicabettimnek. Ennek köszönhetően Ő már csak egy gyenge utánzat, és nem is viselkedik olyan jól, mint a lassan, megfontoltan bekapcsoló, Windows 2000-el üzemelő énje. Pl. fél perc alatt kéri a jelszót, igy nincs idő pisilni és enni hazaérkezés után, hanem egyből lehet netezni és nincs hosszú i kicsiben, csak nagyban: ÍÍÍÍÍ, de gáz.

Az előbb irtam az Atyának, aki felajánlotta, hogy megkérdezi nekem a leideni ismerőseitől a szállást, ha szeretném. Kicsi tartott vissza, hogy elmeséljem neki, hogy tegnap a Kolosy téren be akartam menni a templomba, de nem találtam az ajtót. (ez nem vicc!) A vicc az, hogy korábban voltam már benn, mikor a cirkuszi fizetésemért mentem... Otthon nem szeretek misére járni, mióta elment a kis kedvencem fedőnév alatt futó pap. Ha mégis megyek, akkor meg nem figyelek az eszmefuttatásokra, hanem sajátokat gyártok. Ugyanaz a véleményem, mint a tanárokkal kapcsolatban: Miért nem csinálják jól, ha egyszer lehet úgy is? Talán többen mennének misére, ha a papok nem tennének úgy, mintha még mindig a 15. században élnénk, és nem olyan példákkal illusztrálnák a példabeszédeket az istenfélő hiveknek, amit még maguk sem hisznek el. Hogy akarnak lekötni igy egy nyolcévest és/vagy/azaz engem?!

Ezt az Atyát még sosem hallottam misézni, de egyszer szeretném. Olyan, mint egy kölyök, és árad belőle a szeretet. Remélem az ég küldte hozzám is. És akkor egy kolostorban fogok lakni Hollandiában**. Mondjuk nem emlitette, hogy világi vagy egyházi emberek a barátai, de én azt képzelem, hogy csuhában fogunk járni és hollandul misét hallgatni. A család szerint rám férne. Ilyenkor nagyon egyetértenek...

 

*bár siralmas, hogy még mindig a legtöbb testsúlyproblémával küzdő embertársunkról készitett fotó alapján látogatnak el ide ismeretlenek, főleg vidéki általános iskolákba regisztrált ip-cimekről. :D Lehet előbb-utóbb megemlitenek valamelyik országos dagi-portálon, ha van ilyen.

**Igen, tudom, nem birok másról beszélni... Tiszta stressz ez az utazás előtti stressz.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr15862722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mkmax 2009.01.07. 12:38:09

Minden kommentár nélkül, vess egy pillantást ezekre a képekre:
hok.elte.hu/~mkmax/atya/

CB 2009.01.07. 12:40:44

Teljesen hiteltelen vagy, Csabám!

mkmax 2009.01.07. 16:09:38

Hámost azér' mer' cigány, izé, ateista vagyok??

Amúgy meg vagy emlegetve itt:
frego.li/b4-hamis-nosztalgiak-verme

CB 2009.01.07. 17:12:35

Nahát, képtolvaj:) Amúgy tök fura, hogy képes voltam áldásomat adni egy BiT-cimlaphoz. Igaz akkor még nem ismertem az IK-n senkit, és ők se engem, szóval a kutyát se érdekelte, hogy ki szorongatja a fagyott liliomot egy ronda rozsdás oszlop mellett:D Most már nem vállalnám, megelégszem az újság szellemi töltögetésével/leépitésével. Muhahaha.
(((Bár valami vicces, kosztümös fotózásban benne lennék. Kár, hogy leszoktak az emberi lények cimlapon való szerepeltetéséről)))
süti beállítások módosítása