Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Ég a zsír, csajok!

2009.01.22. 00:37 | CB | 8 komment

Egy csomó fiúval voltam odalenn a dokkban, de egyik se akart kijönni velem bulizni, mondván hogy a búcsúbulimra készülnek anyagilag. Ez kamu, mert volt egy üveg borom, amit hajlandó lettem volna megosztani velük, illetve felajánlottam, hogy bármit (BÁRMIT!) megteszek, ha nem kell egyedül mennem. És ez sem érdekelte őket!

Helyette megnéztük egy Rubint Réka popsifeszesítő videót, amit Ruben töltött le a Budánnak*. A videóban Réka a Duna közepén egy stégen vicsorog, és idegesítő szirénahangon kiabálja, hogy nagyon jó vagy, gyerünk, ne add fel, meg tudod csinálni!! Vagy tíz perce csináltuk a dokkban a fotelek között a gyakorlatokat Rubennel, aki azt mondta, hogy már a pöcsöm is izzad, mikor Réka azt sivította, hogy most hogy bemelegítettünk, kezdődhet a harminc perc. Ekkor mindketten leültünk, mert innentől kezdve lábsúly és polifoam is kellett volna. Egyébként a stég mellé ki van kötve egy motorcsónak, ahol a kétszázötven kilós rekordvágósúllyal rendelkező dj, Hamvai PG rázkódik és idétlenül mutogatva táncol. Réka időnként bevonja a fergeteges buliba: Számolj velem PG, Adj egy ötöst PG, kérem a refrént PG... Ez a refrénes dolog nagyon vicces volt amúgy, mert ment egy vokálhouse zene** és a megfelelő helyeken azt énekelték, hogy SÁÁRGADINNNYEEE, SÁRGADINNNYEEEE. Szakadtunk a röhögéstől!

Aztán megnéztük a 30 perc hasizom kazettát is, ahol Réka már a motorcsónak elején fekszik az Algidás törölközőjén és felüléseket végez. Egy jacht-kikötőben ringatóznak egy helyben, ismét felcsendül a sárgadinnye, majd elhúz mellettük egy másik hajó, amiből egy pasi csorgó nyállal bámul át Rékára, majd vissza is fordítja a hajóját és a másik oldalról is megkerüli a furcsa párt.

Azt nem értem, hogy miért Magyarország egyik legdagadtabb dj-jével csináltatja Norbi és Réka az Update Music Mixet (ó igen, megjelent egy ilyen cd). Én biztosan dj Téglát vagy dj Teflont*** kértem volna fel a feladatra!


*akit szintén hívtam, de a büfésricsi úgy megszorongatta szombaton, hogy a szegycsontja azóta fáj. Mondtam neki, h menjen orvoshoz, de aztán kitaláltuk, hogy maximum kívánság szerint méretre szabott cicigipszet kaphat.

** Most tanultam a szót. Ez Söndi kedvenc műfaja: house zene, amiben emberi hang énekli a refrént, ami többnyire pár egyszótagú angol szóból áll.

*** Teflon, aki sosem sül le... Apropó, nektek is van X-game nevetek?:D:D

Címkék: kolis

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr21894753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mkmax 2009.01.22. 01:08:11

A name pimpificator (www.playerappreciate.com/pimphandle.asp) csodákra képes, nézd:

Ghetto Fabulous Max Dazzle

Devious Honey Cicabetti Squeeze (vagy a következő: Delicious Betti Ice)

Lehet próbálkozni...

kekzold 2009.01.22. 01:31:32

szívem!teflon:seholse ragad le

dalmus 2009.01.22. 09:31:43

Most hallottam Rubint Rékát nyilatkozni a tv-ben: "A Suttogó című filmet a feléig bírtam nézni, mert nem bírtam kiverni a fejemből, hogy az én lányomnak a szüzességét egy Robert Redfordhoz hasonló büdös lovászfiú fogja elvenni egy itatóvájúnál:"

annamarine 2009.01.22. 13:57:53

nemis, mert rubint réka lányának a szüzességét egy piszkoskezű punk fogja elvenni a szigeten (nem találom a videót, tavaly szemlézték a szigetet norbival és akkor mondta)
amúgy a suttogót én sem bírtam végignézni, pedig nem a maónikasón szocializálódtam

CB 2009.01.22. 14:02:34

Nyugalom, Dalma, én végignéztem. Többször is. És nem hiszem, hogy a büdös lovászfiúknak egy vérszegény fitneszhercegnő kell. A lovászfiúk nem esznek update szalonnát! Különben is, mit foglalkoznak egy 10 év alatti gyerek szüzességével állandóan?

annamarine 2009.01.22. 14:05:14

a névpimpifikátor szerint
Annalight: Sugartastic L. Flava

CB 2009.01.22. 14:07:25

index.hu/video/2007/08/10/fitnessfasiszta_neokonzervativ_a_szigete
A lányok a szüzességeket odaadják vagy 30 embernek. A buli meg olyan jó, hogy lehet, hogy pénteken kijövünk Kordáékhoz.

trancesound 2009.01.25. 17:22:11

Vegyed meg a kazettámat, hadd építsek még egy házat!
süti beállítások módosítása