Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

A királynő és a ripityom

2009.01.25. 20:16 | CB | 5 komment

Tegnap véletlenül megint buliban voltam: Néptáncos-Lovas/Lovas-Néptáncos Bálon a Garta vendéglőben. Unikummal kezdtünk, mert a Sziszkó talált egy tízezrest a posta előtt, mikor visszajött értem a "belvárosba". Nagyon ripityom volt a móka, minden legény megpörgetett, de a zene olyan volt, hogy még apám is azt mondta, hogy langyos, pedig ő szokta bírni ezt a falusi mulatóst. Akadt pár cigány is, és a pasi nyakában egy akkora aranyfuksz kereszt volt, hogy alig tudtam nem azt nézni. Lelógott a mellkasa közepéig, mint a nagyoknak.

Az exnéptáncosok gyakorló néptáncosra itták magukat, úgyhogy apu folyamatosan produkálta magát, és hol a lábát csapkodta, hol énekelni akart, hol ismeretleneknek mutatott be, akik a beszélgetések végén mindig gratuláltak az Erasmushoz, pedig én tuti nem meséltem róla egyiknek se. Apu marha gyorsan elhintette ezek szerint az infokat...

MARGIT NÉNI A PUFFAL TÁNCOL, MÍG JENŐ BÁCSI ISZIK...

Anyu előszedett egy szép nagy képeskönyvet, ami az európai királyi családokat veszi sorra, és megkerestem benne Hollandiát. Képzeljétek, Beatrix királynő is a Leideni Egyetemen tanult! Ha a holland királynőnek megfelelt, akkor azt hiszem nekem is meg fog... és ez azt jelenti, hogy még lehetek Holland királynő!!! Ettől nagyon izgatott lettem most... Amúgy az egy tökös nő: ő volt sorozatban a harmadik királynőjelölt, aki német hapsival jegyezte el magát annak ellenére, hogy 60ezer holland írta alá a petíciót, amiben követelik, hogy szakítson a mof (német) vőlegényével. Beatrix fogta magát, és a leginkább lázadozó Amszterdamban mondta ki Claus hercegnek az igent, miközben a várost szédszedték a lázadók. A hollandok aztán végül megszerették a férfit, mivel az hamar megtanult akcentusmentesen a nyelvükön, támogatta az ifjúságot ééééés 116 év után először sikerült neki, ami a családban sokáig senkinek: fiú trónörököst adott a Holland Királyságnak.

Ennyit mára a történelemről.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr11901977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekzold 2009.01.25. 21:56:17

nos, csak hogy tudd, ennek a Hollandiának volt már egy Julianna nevű királynője is.erre már kiskorom óta nagyon büszke vagyok.kicsit hát én is voltam királynő.de szerintem uraljuk együtt a földet.

CB 2009.01.25. 22:13:28

Igen, Julianna királynő Beatrix édesanyja, aki 71 évesen mondott le a trónról a lánya javára. Beatrix most ért abba a korba, amikor a holland királynők le szoktak mondani, de ha ő is olyan, mint a brit, akkor a negyvenéves fiai várhatnak egy darabig arra a koronára:D

Marjanna_ 2009.01.25. 23:34:20

És a legcsodásabb Beatrixben, hogy akkor van a szülinapja, mikor mi ott leszünk, és állítólag tök nagy buli van olyankor Amszterdam utcáin.

CB 2009.01.25. 23:47:18

Bizony, áprilisban lesz, már néztem!

kekzold 2009.01.26. 00:09:22

A toulouse-i rögbicsapat pedig megnyeri a nemtom milyen versenyt és nemtom milyen nagy buli lesz. bárcsak tudnám hogy játsszák ezt a játékot:)
süti beállítások módosítása