Naptár

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Biciklivásár

2009.01.30. 13:51 | CB | Szólj hozzá!

Ebben az országban annyira hideg van, hogy ha akarom, ha nem, az arcomra fagy a mosoly reggelente. A kávéosztást ma kihagytuk, inkább a családi ágyban henteregtünk, majd bementünk az iskolába, hogy vegyünk magunknak bicót. Azt mondta a diákszervezet, hogy majd lesznek 20 eurós biciklik, amiket az előző szemeszter erasmusosaitól vásároltak fel, és nekünk kicsit többért eladják, a pár plusz euró meg megy az UNICEF-nek. Ehhez képest az első bolt, ahova elvittek minket, az nem volt nyitva, a többinél meg 175 eurós használt biciklik voltak... Úgyhogy egyelőre a csapat nagy részének nincs biciklije, csak új SIM-kártyája, mert helyette mindenki betért a Vodafone-hoz körülnézni. Még gondolkodom rajta, hogy vegyek-e, és hogy mennyit fogok én telefonálni helyben. 7.5 euro, és van belőle egy csomó lebeszélhetőség meg ingyensms. Holland telefonszám... hmm...

Délután workshopok lesznek: zene, tánc, festés... Nekem a Plexus épületbe is el kell mennem, ugyanis leadták a kulcsaimat!!! Beköltözhető a szobám:) Igaz még nem láttam, de nagyon megörültem neki! Jó itt a baglyos házban, csak a bőröndömben egymás mellett tárolom a bugyikat, a hajszárítót és a zacskós kávét. Egy fekete londoni lány mondta tegnap, hogy ő is ott fog lakni. Remélem jó buli lesz...

Fú, amúgy ma ettünk először a menzán. Kétféle leves volt, és néhány mirelit panírozott, be nem azonosítható valami, illetve egy csomó péksütemény meg háromféle saláta. Meg kell, hogy mondjam, nem vagyok elégedett velük ebből a szempontból. Ezek nem esznek rendes meleg ételt délben (vagy lehet hogy soha??). Viszont nagyon finom alapanyagok vannak a boltban, úgyhogy remélem lesznek eszközök a szállásomon, és tudok kotyvasztani valamit. Az én lábasom ugyanis, amit az anyukám vett nekem, nos az a repülőtéren NEM KELL feliratú bőröndömben landolt. Majd kiderül, hogy szükség lett volna-e rá...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.