Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Álmok a Rooseveltstraaton

2009.02.19. 14:26 | CB | 2 komment

Azt álmodtam, hogy hazamentem BN-re, és a Lepény mögötti részen kitágult a tér az udvaron, és Ákoskáék tűzzsonglőrködtek, és virágillatú meleg tavasz volt, és egy kulcscsomóval kellett valamit pörgetni, és a Séróék csak később jelentek meg, és a dokkosok keveredtek az erasmusosokkal. Aztán hirtelen családi ebéden voltam, ahol Apu nagyon örült nekem, és ott volt a Gyöngyi is, és a Tivadar puszilgatta, és volt egy idegen idősebb fickó is, akit meg akartam puszilni, de csak állt ott. Majd később mondtam a Tivadarnak, hogy ki volt ez, és ő ismerte, de elfelejtettem. Aztán Hollandiában voltunk, és kiderült, hogy a Gabó is a Minerva házban lakik, valahol fölöttem. De az álmomban is tudtam, hogy az nem lehet, mert az drága, és akkor együtt laknánk, nem külön szobában. Aztán megjelent Anyu és kiosztotta a családon belül, hogy ki mikor megy Hollandiába. Majd mondta, hogy Apu nem mehet, mert nincs rá pénz.

Valamikor ezek között kaptam egy e-mailt Sz.kely Ágnestől, aki a suliban a cserediákokkal foglalkozik, hogy vigyázzunk, mert Hollandiában van egy hepatitiszes lány, és vigyázzunk, nehogy elkapjuk.*

Elfoglalt vagyok éjszaka mostanság.

 

*Ezt még mindig álmodtam, de korábban valóban kaptunk egy ilyen tartalmú levelet a koordinátortól. Figyelmeztet minket, hogy oltassuk be magunkat, mert Párizsban elkapta valami magyar erasmusos. És sajnos valóban van egy francia csaj, aki hepás, és rettegek is tőle, hogy hozzámér. Pedig gyógyszerrel kezelhető fajta. Akkor is félek tőle. Hogy rámnéz azzal a sárga szemével. Boáá.

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr30952835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekzold 2009.02.19. 16:27:03

de ki az a Gyöngyi és mivan Shakirával???

CB 2009.02.19. 16:30:20

exanyós... az álom összevisszaságát fokozó szereplő. és nem a mama főzte az ebédet, csak evett belőle. ez végképp elképzelhetetlen:)
süti beállítások módosítása