Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Nevetséges

2009.02.23. 20:02 | CB | 6 komment

Ez az Ophelie-sztori egyre nevetségesebb. Senki nem tudja pontosan, hogy mi lett szerencsétlennel, de a sajtó már azon csámcsog, hogy mekkora szeszkazán volt, mert Prágában egy nagy korsó sörrel van lefényképezve, a lakásában meg találtak pár rothadó, penészes kajadarabot. Anyuval beszéltünk róla. Megkért, hogy a biztonság kedvéért rendszeresen takarítsak Leidenben, és visszaemlékeztünk az esetre, mikor a KCSSK-ban megrohadt a sütim a hűtőben, mert hetekre megfeledkeztem a létezéséről. Olyan is volt, hogy már elkezdtem enni a félig romlott sült húsomat, mert nem emlékeztem, hogy mikor hoztam otthonról... Szerintem nincs olyan szoba a Koliban, ahol ne találna a rendőrség némi penészes ételmaradékot vagy koszos zoknit egészen extrém helyekre eldugva...

Annyira nevetséges. Nem elég, hogy ki tudja milyen körülmények között elhalálozik egy fiatal egyetemista Pesten, és akkor még a szüleinek kell a laptopjáról törölgetni a képeket, amin szerepel valami pia?! Hát maradna kép így egyáltalán egy átlagos egyetemista laptopján??? Miért kell meghurcolni azt a lányt? Most olvastam, hogy valaki tudta, hogy hét felest és hét sört ivott meg az eltűnése éjszakáján. Akinek volt alkalma megszámolni, az akár haza is kísérhette volna. Az már derék adag, egy férfi is fejre állna tőle...

Az Operabálos cirkusz is tök szánalmas. Részeg punkok tüntetnek hőbörögnek az egyik oldalon, a másikon meg megy a rongyrázás. Nem is tudom eldönteni, hogy melyik szánalmasabb. Miért nem áll be a sok okostojás Ferihegyre, Audik mellé, ötcsillagos szállodák mellé? Miért tüntet Pesten mindenki minden ellen állandóan? Miért idegesítem magam egy ilyen hülyeségen? Egy biztos, se Kiszel Tüncit, se a punkokat nem engedném be a lakásomba. Sőt, lehet tv-t se veszek. Fő a szellemi biztonság, békés tudatlanság.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr87961580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucatnev 2009.02.24. 02:55:23

bammeg, felnyitottad a szemem. Igaz, Ophélie kis jägereket ivott, nem felest de azért istenes. A videón nem úgy sétált, mint aki be van baszva.

Megmondom, mi a helyzet, szerintem amfetamin. Tolod, boldog vagy, tolod, nem hat a pia, tolod, nem baj, ha elmerülsz, sőt jó ötletnek tűnik.

cuncikriszti 2009.02.24. 11:38:52

Valóban vicc ez az egész. Én egy valamit nem értek. Hol vannak azok, akikkel bulizott? Akiknek mondta, hogy sziasztok, én most elindulok haza? Akik ott maradtak és tudták, hogy ő hol lakik és egyedül elindul részegen vagy nem részegen, betépve vagy nem betépve? Soha nem engedném, hogy egy barátom a Duna-parton az éjszaka közepén sétálgasson. Akármi történt is, azok hibáztak Ophelie mellett a legnagyobbat, akik elengedték haza 7 sör-7 feles vagy ki tudja, mi után...
Amúgy nagyon cuki a kis sárkány! :)

mkmax 2009.02.24. 22:00:07

"Fő a szellemi biztonság, békés tudatlanság."

Én speciel ott voltam, írtam is róla.

celeste.blog.hu/2009/02/22/operabal_utcabal

Ne legyél már HP, légyszives - illetve tudom, hogy nem vagy az, de akkor ne is viselkedj úgy, megtévesztő lehet annak, aki nem ismer ;)

CB 2009.02.24. 22:09:26

HP vagyok. De mire gondolsz? Mert nem akarok tv-t venni? Már van, tök jó, otthon van. :)

Marjanna_ 2009.02.24. 23:35:13

Most sincs tévéd, mégis ezen csámcsogsz. Szerintem mondd le a netet is! :)

mkmax 2009.02.26. 00:04:10

"HP vagyok."

Most hogy így belegondolok, az egy médiakarriernél nem rossz alap. Akkor innentől titokban tartom az elméletemet, hogy csak megjátszod és valójában okos vagy.

Engesztelésül, mert lehápéztalak, nem szokásom különben:

www.youtube.com/watch?v=gvb6P0-JBR4
süti beállítások módosítása