Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Mariann álmodik 2.

2009.03.03. 02:35 | CB | Szólj hozzá!

Marjanna üzenete:
mondtam már mit álmodtam?
katus üzenete:
taskónéval kapcsolatos?
Marjanna üzenete:
azt hogy gyerekem született a b-től de örökbe kellett adni
katus üzenete:
:DD
Marjanna üzenete:
és vigyáznom kellett az örökbefogadók gyerekeire, egy kb 3 meg 6 éves fiúra meg lányra
Marjanna üzenete:
és mindketten olyanok voltak mint akik az adams familiből szabadultak
Marjanna üzenete:
csak lestek komor képpel
katus üzenete:
aleksandra kölykei
Marjanna üzenete:
és könyörögtem a bnek aki egy olyan helyen állt egy pulpitus mögött mint az áltsulim étkezője, hogy ne adjuk ezeknek örökbe
Marjanna üzenete:
közben kiderült hogy az örökbefogadó apa o. viktor
Marjanna üzenete:
de a b. csak telefonált és intézte a dolgokat
Marjanna üzenete:
aztán nekem martfűről 2 nappal a szülés után fel kellett bicikliznem pestre lyukas gumijú biciklin
Marjanna üzenete:
orbánék meg a b. meg anyámék meg jöttek kocsival
Marjanna üzenete:
és aztán házibuli volt nálunk a bnál aki egy olyan helyen lakott mint szolnokon a művház és a mellette lévő tér és oda nyílt a lakása
Marjanna üzenete:
és ott voltak a haverjaim, főleg fiúk, de az álomban az ő haverjai voltak
Marjanna üzenete:
pl az á.
katus üzenete:
istenem, én már befostam
Marjanna üzenete:
és rémes volt
katus üzenete:
martfűről jöttél biciklivel o. viktorhoz
katus üzenete:
ez kibírhatatlan
katus üzenete:
olyan szép a mellem
Marjanna üzenete:
:D
Marjanna üzenete:
és sírtam neki h szerezzük vissza a kölyköt de nem akarta
Marjanna üzenete:
ÉS PONT O. VIKTORNAK AKIRŐL ESTE OLVASTAM H "GYEREKGYILKOS"
katus üzenete:
úgy képzelem el a kis b-t, h egy kisbaba feje helyén a b-é van
katus üzenete:
egy pólyában
katus üzenete:
gyerekgyilkos?
Marjanna üzenete:
http://reakcio.blog.hu/2009/02/28/gyurcsany_gyermekgyilkossaggal_vadolja_orbant
Marjanna üzenete:
hát én sztem nem is nagyon láttam
Marjanna üzenete:
asse tom fiú volt vagy lány
Marjanna üzenete:
o. viktor nincs benne az álmoskönyvemben
Marjanna üzenete:
talán az ellenzék
Marjanna üzenete:
gyermek születését látni: utazóknak hazatérés
Marjanna üzenete:
bár már megvolt mire elkezdődött az álom
katus üzenete:
simán lehet hazatérés
katus üzenete:
ez azt jelenti h leiden a haza most

Címkék: álom mádzsá

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr28976776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása