Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

A jövő elkezdődött

2009.03.11. 02:21 | CB | 4 komment

Nem tudom, hogy mások mennyit szoktak a diplomájuk témáján agyalni, de nekünk nem hagytak túl sok időt*, úgyhogy ma úgy döntöttem, hogy magyaron a Kétnyel.vűség psz.icholin.gvisztikáját választom. Írtam is a tanárnőnek, hogy engem roppantul érdekel a téma, és megtisztelne, ha vállalna. Imádtam az óráját, csak aztán nem voltam olyan ügyes a vizsgán. Kaptam egy hármast. Majd talán a szakdolgozat írása közben a tudásom fája burjánzó erdővé alakul. Ha szerencsém van, nem lombhullató erdővé.

Ma az órák alatt sikerült túl sok koffeint juttatnom a szervezetembe, aminek következtében allegórián nem tudtam letörölni a bamba vigyort a fejemről. A diákok közül még mindig a nagyhajú fiútól**félek a leginkább. Kinézem belőle, hogy ránk gyújtja az iskolát, ha nem olvassuk el időre a szakirodalmat. A tanárnő se volt százas: óra elején bejelentette, hogy lumbágója van, ezért késett, de ne aggódjunk, belőtte magát fájdalomcsillapítóval. Szerintem füvezik, mert ennyi baromságot, amit ezek ott összehordanak, nem lehet tisztán élvezni. Mindig rettenetesen felidegesítenek azzal, hogy olyan szakszavakat használnak, amit halandó ember tuti nem ért. Ma fél percig óangolul szavalt a nő. Ez feltűnt. Szünetben meg kisütöttük, hogy a kommos szakdogám címe lehetne a "Ti cigányok vagytok, ti tudtok énekelni".

Biztos lábakon áll a jövőm. Komoly, megfontolt döntések alapján tudatosan építem a karrierem.

Ráadásul a Kriszti bejelentette, hogy idén is jönni akar kapuvári búcsúba A március 11-i telihold „fel lesz turbósítva” egy Szaturnusz–Uránusz-szembenállással, vagyis a telihold úgy fog kinézni, hogy a Nappal együtt fog állni az Uránusz, velük szemben fog együtt állni a Hold és a Szaturnusz. Ez dupla feszültséget fog okozni. Ebben a felállásban a Hold a legsérülékenyebb, és az Uránusz a legdrasztikusabb támadó erőt képviseli, ugyanis a Hold az érzékenységünket, míg az Uránusz a változás felé kényszerítő szerepet szimbolizálja.***

Én meg egy ilyen éjszakán döntök a sorsomról.

 

*Természetesen tudom, hogy a szakdolgozat az a dokumentum, amelyben 5 év bölcsességét, tapasztalatát, szakmai tudását sűríti össze az ember. Az a dokumentum, melynek témáján négy évig gondolkodhatunk... Zsóti szerint ennek továbbfejlesztése a karrierünk alapja is lehet. Amúgy ő egy pöttyet link, úgyhogy nem akartunk nála szakdolgozni.

**Mariann szerint gyámoltalan buzi

***Azért jó lenne, ha Krisztina öregkorára nem a nlcafe-n művelődne:)

Címkék: egyetem universiteit

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr61995094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2009.03.11. 09:35:26

A Dönci kezdte, rám csak átragadt ez a ez a félelem, ráadásul kimentünk az erkélyre megnézni a Holdat, aminek akkora fénye volt, hogy azt hittem, egyszercsak kipukkad. Különben is, okos dolgok vannak ott. Horoszkóp, almáspite receptek... :)

tucatnev 2009.03.11. 15:17:02

Fel kell gyújtani az összes horoszkópkészítőt. Bő lángon.

CB 2009.03.11. 15:31:51

Elég vicces volt, mikor lefekvés előtt közölte, hogy vigyázzak magamra, mert ma a Hold turbózva van. Én sajnos nem nagyon értettem, hogy miről beszél, nem is láttam az eget, de aztán az a csodálatos oldal felnyitotta a szemem. A kosok biztonságban voltak a noklapja szerint. Huhhh..

ZSuuuuu 2009.03.11. 16:29:25

Komment, hogy lásd cejizlek....és olvaslak
süti beállítások módosítása