Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Feri-Dag

2009.03.21. 22:11 | CB | 3 komment

Reggel lemondott a feri és a Baglyos házban is én lettem az alfamagyar, úgyhogy zaklatottan sietéstől zihálva indultam a Central Stationra, ahova 25-35 perc késéssel érkeztünk meg mindannyian. Ez a pontosság dolog még mindig nagyon nehézkes, mondhatni ismeretlen fogalom a számomra. Hálisten' Maja számára is, Csillát meg elrontottuk.

Hágába mentünk, mert a szerdai óránkra az volt a házi feladat, hogy vegyünk részt civil megmozduláson, és a szörfösnek kinéző, barnaarcú félisten azt javasolta, hogy menjünk ki a szörfös bandájával a tengerpartra szemetet szedni. A partig el is jutottunk, de mint kiderült, nemcsak a tenger nagy, hanem a partja is, úgyhogy a szemétturkász banda keresése helyett inkább turistáskodtunk. A hollandok megint hozták a formájukat: egy egész állatmenhelynyi kutya, és milliónyi szőke kisgyerek dagonyázott a homokban körülöttünk. Találtunk pár lakost a homokdűnék mellett is, akik kabátban napoztak hanyatt fekve a puszta homokon. Volt egy bácsi, aki már érkezésünkkor ropogósra volt sülve.

Találtam egy csomó kagylót, majd bespájzolom őket az amelandi fehérek mellé a polcra. Ezek azért sokkal szebbek, mert színesek, és nagyon változatos formájúak. Volt olyan, ami úgy nézett ki, mint egy túl hosszúra növesztett retkes köröm...

Itthon vettem észre, hogy az arcom sokkos állapotba került a sok D vitamintól, és lepirultam, de a tavaszi naptól mi mást várna az ember lánya. Különben is, a holland tengerparton félig hollandul félig angolul rendeltem a kávét és a kutyás-gyerekes hollandokkal napoztam a teraszon. Isten hozott, naptári tavasz!

Amúgy arról beszélgettünk, hogy ha a feri holland miniszterelnök lett volna, majd hasonló körülmények között lemondott volna, akkor a hollandok tuti atomnagy nemzeti ünnepet kreáltak volna ennek örömére március 21-ére. Úgy döntöttünk, hogy ötvözzük a holland szünnap-mániát és a sírva vigadós magyarságot, és a mai napot feri-daggá nyilvánítjuk. Azaz holland módra bulizunk, és magyar módra berúgunk jövőre ilyenkor. Szigorúan szombaton, mert igazi holland vasárnap NEM tart nemzeti ünnepet! Remember Feri Dag!

Címkék: kirándulás hága

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr651017100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2009.03.21. 23:50:34

Ráadásul ma megszületett a Gyöngyvér kislánya, úgyhogy ez lehet akár a "Már olyan öreg vagyok, hogy barátnőmnek is gyereke született"-nap is. :) De amúgy nagyon boldog vagyok a hírtől és úgy remegett a lábam, mikor vele beszéltem telefonon, hogy le kellett ülnöm. Johanna Katherina, 3750 g, 48 cm, fekete hajú és hallottam sírni. :) Bár ez nem meglepő azok után, hogy a Döncivel felváltva sikonyáltunk a hír hallatán. :)

Dinka 2009.03.22. 00:04:16

de jó nektek ott a tavaszban!én is akarooom!
itt meg majd meg kellett ma fagyni:S

cuncikriszti 2009.03.22. 21:04:02

Breaking, breaking: BOLDOG SZÜLINAPOT, KATAAAAAAAAA! :)
süti beállítások módosítása