Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Gengsztertanár

2009.03.28. 12:48 | CB | Szólj hozzá!

A zene elég gagyi volt, de a nagy zajtól úgysem hallottuk egymást sem. Még sose láttam annyi embert a Herengrachton. Voltak fukszok, baseballsapkák, fejkendők, asszonyverő trikós fiúk és arany fogprotézises, csuklyás gengszterek...

...és akkor odajött az az idegesítő német gyerek, akit nemes egyszerűséggel mindenki csak Germannek* hív, és egy játék gépfegyverrel lövöldözte a hasamat, mire én mondtam neki, hogy igen, ez a tipikus német viselkedés, kiírtja az ártatlanokat. Erre még hevesebben lövöldözött, úgyhogy könyörgésre szántam el magam. Kérlek ne ölj meg, az oldaladon harcoltam a háborúban**. Ezzel a beszólással a skót szívébe tutira beloptam magam, mert utána hallottam, hogy röhögve mesélte egy másiknak, hogy hogy leoltottam German-t. Én és a történelem...

Aztán Kenyérke egyszercsak leült mellém, hogy te meg mit ülsz itt, és kérdezősködni kezdett, hogy hogy van magyarul, hogy Hallo, és mondtam, hogy hallo, és nosztalgikus hangvételű telefonbeszélgetést imitáltunk, amelyben ő Nagypapiként mutatkozott be. Ez "régi" közös sztorink: Ameland felé a kompon megdícsértem a ronda zöld sapkáját, hogy milyen szép nagypapicsákó. Azóta mi vagyunk Grandpa unokái. Aztán mondta, hogy jaj, ugye elmegyek majd San Fransiscoba, mert olyan szép, és megmutatja majd a Berkeley-t is. Hát szívemből szólt. Tudjátok, az édesnovemberes dombon villamosozás az egyik nagy álmom. Ó jaj, pénz kell, de gyorsan!

Az előbb meg bekopogott egy lakótársam, hogy volt itt egy "tanárom", aki azt állította, hogy probléma van valamelyik feladatommal, és mindenképp beszélnie kell velem. A csaj szerint a "tanár" nem beszélt hollandul, kizárólag angolul. Ez azért érdekes, tekintve hogy mindegyik tanárom holland. Mindenesetre beléptem az itteni e-mailembe, amit sose használok persze, és semmi gyanús levelem nincs. Csak a reggeli titokzatos látogató, az a gyanús.


*Hilmar a rendes neve, de az elején azt hittük, hogy Vilma, és ezt roppant szórakoztatónak találtuk. Egy szőke férfi, akit Vilmának hívnak.

**Középsuliban azt mondta a töritanárom, hogy csak a dilettánsok és a nagymamik beszélnek úgy az I-II. világháborúról, hogy a háború.

Címkék: cserediákok cserebuli

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr461031078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása