Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Hot holland

2009.04.14. 21:56 | CB | Szólj hozzá!

A holland időjáráson a fene se tud kiigazodni. Dalma hétfő délután megjegyezte, hogy itt azért még hordaná a télikabátot, én meg dideregve bólogattam, hogy rajtam is a vastag dzseki van. Ma 24 fok volt, és rövidujjúban mentem iskolába. A hőérzetem egyre hollandabb: eddig a legnagyobb fokozaton fűtöttem (többnyire az utcának, mert szar a szigetelés), és közben Meikén hüledeztem, hogy hogy nem fagy meg márciusban nyitott ablaknál. Most meg hazajöttem, és kitártam ajtót-ablakot, pedig nem lett melegebb idebenn. A zárt udvarra néz a szobám, ergo minimális a napsütés.

Az iskolában ma életünk óráján vettünk részt Mariannal, míg Laura sót melegített a fájós fülére. Az őrült Miss Madelene helyett a még őrültebb kolegája tartott előadást nekünk a szimbolikus rajzok és szövegek kapcsolatáról. Az összes szöveget hollandul hozta be, sőt időnként azt sem vette észre, hogy nem angolul, hanem hollandul beszél hozzánk. Nehéz lenne körülírni, hogy miért jutottunk arra az álláspontra, hogy a nő elmebeteg. Talán akkor kezdtem el gyanakodni, mikor kiosztott egy halom kottát, és közösen énekeltünk el egy ötversszakos dalt hollandul a nemtudommiről. Aztán időnként röhögve próbálta angolra fordítani az írásvetítőn látható szöveget, és amikor nem ment, akkor hol Miss Madelene, hol a diákok segítettek neki bekiabálva. Rettenetesen jól szórakoztunk. Olyasmi volt az élmény, mint drága jó Sz. Gézánál, aki tavaly minden csütörtökön déltől fél kettőig Balassi-verseket énekelt nekünk az isiben. Géza egy magas, bajuszos, ötvenes pasas, aki fejhangon dalolt, majd időnként rábiccentett a diákokra, hogy ti is énekeljetek velem. Ezt el is meséltem a mellettem ülő Stephanie-nak, aki szerint érdemes lenne Gézát és ezt a nőt összeereszteni, és akkor dalolhatnának együtt naphosszat. Stephanie egyébként belga, és egy csomó tippet adott az előttünk álló belga túrához.

A nap híre, hogy húsvétkor férjhez ment az egyik csoporttársam. Az első. Tavaly jegyezték el. Tudom, hogy tegnap a folyamatosan öngyilkosságba menekülő petesejtjeimet számolgattam, de egyáltalán nem cserélnék az Orsival. Olyan fiatal, és vékony és fiatal és fiatal és fiatal és fiatal... Semmi köze a feleségekhez!

Ja, és azt kifelejtettem a tegnapi NL vs HU-ból, hogy itt csak egyes cserediákok és a bevándorlók nőttek 175 centiméternél alacsonyabbra, szóval egy komplexustól, a miértvagyokilyenmagastól megszabadultam pár hónapra. Ti vagytok a törpék, jó?

Címkék: universiteit

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr371065517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása