Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

A Sörtolvaj és a férfiak

2009.04.24. 19:20 | CB | 5 komment

Új boltba járok vásárolni, aminek Hoogvliet a neve. Múltkor szereztem egy gyilkosan finom nevesincs csokikrémet. Tegnap meg kipróbáltam azt a pénztárat, aminél magának ütheti be az ember a cuccokat (játék a vonalkóddal) és a végén kártyával fizethet. Tovább tartott, mintha kiálltam volna a sort, de játszani muszáj! Ja, és hollandnak néztek! Egy nő megkérdezte tőlem egy doboz hússal a kezében, hogy mit jelent a felirat, én meg válaszoltam, hogy marha. Mármint az van a dobozban. Jellemző, hogy az ételek nevét fejből tudom hollandul:)

A konditeremben 25 férfival és két nővel futkároztam. Rettenetes volt, az összes vicsorogva emelgetett meg izzadt. Úgy éreztem, rögvest agyonnyom minket az a sok tesztoszteron...

Este nálam gyülekezett predrinkre a csapat, majd együtt elvonultunk az In Casaba. Volt megint minden: lelátón táncolás, ugrálás, vodkashot üvegből szájba töltve a pultról. Meg is tette a hatását a rövid, és mikor jött egy srác egy hosszú tálcányi sörrel, viccből leemeltem egyet én is, és a Maja kezébe nyomtam. Ő elfutott vele, a srác meg kapásból üvölteni kezdett velem, majd elhordott mindenféle ribanckurvának. Mivel ennyire nem értette a viccet, a bocs helyett az üres kezeimet mutogattam, és bizonygattam, hogy nálam ugyan nincs a söre. Ő meg ráöntötte a szoknyámra a tálca maradékát... Utána egész este olyan rondán bámultam rá, hogy a barátja odajött ismerkedni, hogy ugye nem ölöm meg a haverját. Mondtam, hogy természetesen de. Aztán jöttek a buzik is, akiktől megkérdeztem, hogy ugye buzik, de mondták, hogy nem. Otthon azért nem ölelgetik egymást egész este feszülős pólóban fiúk, akik nem szeretnék, hogy melegnek nézzék őket. De jófejek voltak, úgyhogy sokat táncoltunk. Indulás előtt odamentem a kockás inges barátomhoz, hogy tudatosítsam benne, hogy egy ordenáré paraszt, és nőkkel nem így szokás viselkedni. Nem értette, nem érdekelte. Igaza van a Dalmának, a férfiak kihaltak a háborúban, a maradék meg a genetikai selejt. Bocs a fiúktól, be lehet bizonyítani az ellenkezőjét.

Azért jó este volt, és a Maja jön egy ingyensörrel, ha már olyan profi lopásban. Akár a cigányok, bandában dolgozunk:)

Címkék: lover in casa sporty spice

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr901084574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinka 2009.04.24. 21:10:06

azért vannak még rendes fiúk;):) bár az tény, hogy a legtöbbjük elég bunkó...

dalmus 2009.04.25. 10:26:04

jaj hát persze, hogy vannak...és lehet hogy az egész a nők hibája, túl nehéz már mellettünk férfinak lenni;)

Szuhay 2009.04.25. 14:13:17

Én szeretek genetikai selejt lenni. Jobb, mint kihaltnak. xD Mindenesetre biztos izgalmasabb.

mkmax 2009.04.25. 14:45:49

Ajánlok a témában olvasmányt, nem árthat:

Férfilét:
frego.li/t428-ferfilet
Párkapcsolat:
frego.li/t532-parkapcsolat
Na és ugye:
frego.li/t533-szerelem

CB 2009.04.25. 20:02:40

A lányokat se kell félteni, csak haragszom arra a kockás ingesre még mindig. Azaz főleg így utólag, mert akkor inkább röhögtem rajta, hogy milyen gyilkolnivalóan viselkedik. Kb. negyven sörrel mászkált fel-alá két óra leforgása alatt, és osztogatta, de emiatt az egy miatt akkora hisztit rendezett... Otthon a büfében kb. meghívtak volna minket még háromra ;)
süti beállítások módosítása