Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Miss Hortus Botanicus

2009.05.20. 20:22 | CB | 1 komment

Minden ellenerzesem ellenere bejottem a konyvtarba, mert mar az osszes lehetseges porcicat eltakaritottam a szobambol, illetve megfoztem minden ehetot, de meg mindig az volt az erzesem, hogy teljesen el vagyok zarva a kulvilagtol. Ma mar a szkajpcset se mukodik, nemhogy a bongeszok... Takaritas kozben sajnos veletlenul osszetortem egy vazat, amiben Ghis a muviragokat tarolja. Gondoltam veszek egy masikat helyette, de aztan kitalaltam, hogy leaztatom a futyulos mezes uvegerol a MALNAS feliratot, es belevagtam abba a rozsakat. Helyes gyumolcsos uvegvaza magyaros aromaval.

Itt ugy mukodik a konyvtar, hogy a cuccaidat mindenkepp le kell pakolni odakinn egy szekrenybe, es csak akkor tudod becsukni, ha bedobsz egy eurot, amit tavozaskor visszakapsz. Epp a taskam aljan turkaltam a penztarcam utan kutatva (anyam genjei elotortek), mikor a mellettem allo pasi kosaraban felfedeztem Gombosedinat meg a himsztyuardessz kokszos ferjet. Majd kiesett a szemem, annyira bamultam azt a Blikket (!), a pasi meg megkerdezte, hogy segithet-e?

TE MAGYAR VAGY? Nem, de meg akarok tanulni, mondta o, es elhadart egy Jonapotkivanokot. Kicsi a vilag, kicsi. Azert arra figyelmeztettem, hogy ne olvasson ilyen szarokat, mert elsorvad az agya.

A tegnap este szenzacios volt. Ejfelkor atjott Olivia, hogy igyunk mar egy sort a Proostban, ha mar egesz nap tanultunk. Nem kellett ketszer mondani, ugyhogy ot perc mulva mar odalenn dartsoztunk. Aztan befutott a Maja is, meg harom pasi, akikrol nem tudtam eldonteni, hogy minket akarnak, vagy a taskat lopni. Egyre nyilvanvalobba valt, hogy bukszakra vadasznak ezek, nem a bukszamra, ugyhogy hagytuk magunkat hulyiteni, ha mar igy alakult. Hollandok voltak, de ha olyan kedvuk volt, atvaltottak nemetre, franciara vagy angolra kozben. Az egyik megallapitotta, hogy rem ugyesek vagyunk hollandbol, mert kb. az osszes holland kifejezest eldaraltuk neki, amit a konyhaban vagy a boltban tanultunk. Ropkodtek a "korting, alstublieft, dille"* szakkifejezesek. Aztan mar a csapos is beallt hozzank ivos jatekot jatszani. Ez ugyanaz a pultos volt, aki par hete spontan retrobulit nyomott nekunk, es megigerte, hogy megkerdezi anyukat, hogy a nagypapinak hol volt nyaraloja Magyarorszagon. Nem felejtette el, csak kar hogy en meg sosem hallottam Tiszainotarol. Utana kellene nezni Tarda blogon, hogy nincs-e ott rokona Vladieknak...

Szoval egyszercsak azt mondja az egyik borzas arc, hogy akkor megyunk-e veluk a botanikusba. Nem akartam en kozolni vele a rossz hirt, hogy hajnali harom van, ilyenkor zarva van a kert, de vegul megis megtettem. Nem baj, mondta o, tudja a modjat... Sajnos nem tortunk be, nem is masztunk, egyszeruen atmentunk az iskola melletti bejarathoz, es besetaltunk. Sose zarjak azt a kaput, es ezek tudtak. Ezert kell helyiekkel baratkozni.

Igy esett, hogy negykor ott ultunk a Hortus Botanicus kozepen a csajokkal, az ikrekkel, a borzassal meg az igencsak reszeg Philippel, es a Majaval uvoltve soroltuk az etelek neveit hollandul a golyofeju sracoknak. Aztan az egyik megkerdezte, hogy hogy tancolunk Magyarorszagon, mire a Maja neptancot imitalt, en meg segitettem neki. Hujjogva csapkodta a terdeit, en meg csipore rakott kezzel enekeltem a Hol van az a lany aki tudja-t, es ugy jartam a csardast. Az egyik iker is beszallt a mulatsagba, es tapsolva kiabalta, hogy Uuuuuujjpeeeesssszzzt. Muvelt kulfoldiek. Az volt az elso kerdesuk amugy is, hogy jarunk-e a Szigetre.

Kifele menet Philip, a reszeg nem akarta megerteni, hogy hajnalodik, ugyhogy jo lenne lelepni, mielott jonnek a zserbok, es nagy igyekezeteben beleesett az egyik uveghaz melletti bokorba, ahonnan az ikrek kanalaztak ossze.

 

*akcio, kerem, kapor

Címkék: leiden

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr561134205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marjanna_ 2009.05.21. 15:45:41

Most nézem, az nem is Tiszainota hanem Tiszainoka és kb. 15 kilométerre van Martfűtől. Ezért lehetett olyan ismerős. :D
süti beállítások módosítása