Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Családlátogatás

2009.05.29. 12:35 | CB | Szólj hozzá!

Megtört a jég: a Dutch Disneylandben vettem zacskós szalonnát, és azóta még a lekváros kenyérhez is eszek kicsit belőle. Hányingerem van már, hogy mindennap nekem kell főzni magamra, és már a boltban megtalálható összes konzervcuccal összekevertem a csirkemellet. Jó lenne, ha most a mama meg az anyukám főzne rám egy darabig.

Anyukám mondjuk holnap jön, de nem kell főznie egyáltalán, mert ő kirándulós vendég. Azzal kezdi az utat, hogy egyedül elvonatozik hozzám Eindhovenből. Másfél óra az út, és át is kell szállni, de én tudom, hogy nagyon ügyesen elmutogatja majd a mondatokat, amiket felírtam neki. A leghasznosabb azt hiszem a Could you show me the toilette, please?, amit szabad fordításban Hol a budi?-nak értelmeztem. Azért remélem, hogy lesz magyar, aki segít anyukának nem elveszni, ha már áá, nem kell kijönni- kalandot akart magának.

Kalandunk nekünk is volt, mert a Majacsaládot elvittük csónakázni tegnap. Az lesz a legjobb, ha a férfi evez, gondoltuk. Jó is volt, de ha a Saján múlik, körben pörögve kerüljük meg a várost egy szállítmány sápítozó nővel. Mondjuk jobbnak láttam nem belepofázni a férfimunkába, mert igazából én se eveztem sose. Helyette inkább Vikikével rettegtem, hogy mikor fordulunk csónakostul a kanálisba, és ütemre dideregtünk a lenyugvó nap hidegében. Nem tudom, hogy mondtam-e, de Hollandiában van ruhában úszási gyakorlat tesiórán. A gyerekek igazolást kapnak arról, hogy ők vizsgáztak a tárgyból, és nem gond, ha részegen átesnek a hídon. Na, nekem ilyen kurzusom nem volt, úgyhogy inkább csendben imádkoztunk, míg a Mariann vigyorogva evezett, az emberek meg a parton röhögtek. Hogy min, azt sajnos nem tudtuk meg. Biztos spenót volt a fogunk között.

Címkék: leiden

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr831150765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása