Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Kimenő

2009.08.01. 11:46 | CB | Szólj hozzá!

Amúgy egész jól indult az este, csak a végére törtek rám a rossz érzések. Negyvenhét (!) percet töltöttem a futógépen, de csak mert a CNN-en cápatámadásokról volt szó, és nem vettem észre, hogy rég lejárt a harminc perc, amit általában ki szoktam bírni unalomban való elpusztulás nélkül. Az a műlábú fekete ember vigyorogva mesélte, hogy békésen úszkált a Bahamákon, mikor jött a cápa, és leszaggatta a lábát, és hűdeszar volt hallani, mikor roppan a csont és látni, ahogy ömlik a vér. Hát az tényleg szar lehetett ember, én biztos nem vigyorognék ezen.

A szakemberek meg elmondták, hogy a cápa se veszélyesebb, mint a grizzli, tök természetes, hogy vannak balesetek, ha bemész a lakásába (értsd: a közös tengerbe. mert ugye milyen alapon sajátítja ki egy cápa a menő öblöket?). De azt várhatod, hogy a Bahamákon beússzon melléd a mackó, azt várhatod, nem? Meg különben is, -mondták- a cápa csak kevesebb, mint harminc embert öl meg évente, de az ember ezrével irtja őket. ÉS? Nekem kell a kezem meg a lábam, na. A tévé megint beszívta az agyamat, és túlfutottam magam. Meg squasholtunk is, mert az jó az idegeidnek. Tök jól agyon lehet verni a labdát, ha mérges vagy valakire. Ezért voltam én fáradt estére.

A biztonság kedvéért Titivel ittunk tizennyolc éves rumot, de csak mert megjegyeztem, hogy itt még unikumot se adnak, aztán bementünk a belvárosba, ahol VIP vendégek voltunk az első bárban (értsd: a másik bejáraton mehettünk be a csontüres helyre, ahol nem volt VIP szektor), de hamar leléptünk, mert 1) nem voltunk elég feketék ahhoz a jó kis feka zenéhez 2) nem ittunk eleget, hogy befeketedjen a szívünk 3) én nem voltam elég bátor, hogy beálljak fekáskodni a fekák közé, pedig lett volna kedvem. A második helyen megijedtem, mert simulós latin volt, én meg ott álltam szerető táncpartner nélkül. De hálisten rossz ajtón mentünk be (értsd: egy másik clubba jutottunk, ahol tök csönd volt, így el is jöttünk, de kifele nem a magyarok, hanem a kolumbiaiak loptak vettek az ingyencukorból meg az ingyengyufából, de minek???). Végül beértünk a simulós latinra, de addigra már tök jó lett és nemsimulós, majd vége is lett. Így jutottunk a harmadik helyre, ahol aztán tényleg nagy buli volt: hatalmas diszkó meg I'm in Miami bitch meg Bamboleo (fúj-fúj-fúj, el is húztam gyorsan), de aztán valahonnan előkerültek a törpelatinók, és az egész diszkó, (a fehérek is) spanyolra váltott, és riszáltak, a csajok meg sikítoztak és fényképezték az énekest. Én nem tudom kik voltak ezek már megint, de gondolom híresek, akár SP. (Ezt csak blikk.hu@Szedenik fogja érteni, de mindegy). Fehér öltönyben, kalapban, nadrágtartóban egy kicsi csávó, de nem Justintimberlék, kiaz? Szabadagazda... És ezúton is köszönöm a Mike nevű magas latínónak, hogy megpörgetett. Latínókra szükség van, ugye. Ez volt ma este. Kettőkor villany fel. Régi szép idők, DalmaZsuzsi:)

Címkék: texasi buli

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr321281236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása