Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

A világnak vége!

2009.11.28. 11:33 | CB | 5 komment

Ma reggel megváltam pár centiméter hajtól, mert már sehogy sem állt, csak eddig rettegtem a fodrászomtól, mert

1) sose úgy vágja le, ahogy elképzeltem (vagy nem találta ki az el se képzelt gondolataimat, minő bosszúság)

2) mindig megkérdezi, hogy híztam-e?

 

Ma reggel a fodrászom boldog arccal simogatta a hajam, hogy milyen szép, milyen sok, majd levágta úgy, ahogy el se képzeltem, a végén pedig megkérdezte, hogy fogytam-e. Kell ennél több?? Örömömben vásároltam tőle egy fülbevalót, mert azzal is üzletel, hahaha. Gondolom van rá kereslet, mert mi van ha mondjuk valaki lógós toronyóra-fülbevalóval érkezik, és ő lenyisszantja véletlenül? Na, akkor gyorsan lehet venni belövős ezüstbogyót a régi helyett!

Mikor visszaérkeztem, a házunk előtt két asszonyság várakozott, akikről először azt hittem, hogy

1) kábeltévé díjat szednek

2) egyházi adót

3) szemétdíjat

Na, ezeknek nem szoktam kinyitni az ajtót, mert mindig felháborodok, hogy ennyi pénzt elkérnek ilyen szarokért.

De nem, ezek JEHOVÁK VOLTAK, GECI! Pár hónapon belül a második fejtágítást hallgattam végig. (Ugye emlékszünk, mikor a szexmentes tűzoltó fél órán keresztül győzködött engem és Pista bácsit, hogy a Biblia szerint a katolikusok bálványimádók?) Ez a két asszony azt akarta elhitetni velem, hogy itt a világvége, de pánikra semmi ok, Isten hamarosan közbelép! Felcsapták a kis pirost (még mindig a Biblia), amiben le van írva, hogy a Megváltó visszatérésére a következő jelek utalnak:

1) válság

2) járvány

3) önzőség, szeretetlenség, gonoszság terjedése

Irénkének (eszelősen rángó szemű asszony)  hiába mondtam, hogy ez a középkorra is igaz volt már, Irénke váltig állította, hogy itt a világvége, amit csak a szelidek élnek túl. A szelidek öröklik a földet, a gonoszok mind elpusztulnak.

(Nyeltem egy nagyot: hiányozni fogtok, kedves Olvasóim, de Ti nemsokára meghaltok!)

Irénke megkérdezte, hogy kik a szelidek szerintem. Akik Isten szerint élnek, válaszoltam. A válasz jó volt, engedték, hogy betoljam a kerékpáromat a garázsba.

Könnyes szemmel néztem, ahogy Anitával, a csendes széparcú jehovával elvonulnak a ködös messzeségbe. Még nem olvastam el a kiadványt, amit tőlük kaptam. Még nem.

Anyám meg egy hitetlen kutya, egy gyaur, nem akart hazajönni a munkahelyéről, hiába mondtam neki a telefonban, hogy a főnökének el kell fogadnia Irénke igazolását. Elég ha beviszi a Bibliát hétfőn, nem? Dógozzon a fene, mikor itt a Világvége!

Címkék: idióta

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr621558284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nasia 2009.11.29. 14:24:27

Akkor ezért ilyen szelídek a jehovák! Kis sunyik, ennyire túl akarják élni a világvégét?

Szuhay 2009.11.30. 09:05:47

Te válaszoltál nekik? :| Tudsz jehovául?

Különben Te szelíd vagy, csak az elnyomott fortyogó poklot ne engedd kibuggyanni, ami a lelked helyén van, na, akkor lenne világvége! XD XD

CB 2009.11.30. 10:28:19

Sajnos szóba szoktam velük állni, mert mindig azt hiszem, hogy észérvekkel lehet hatni az ilyen emberekre, hogy fanatikusnak lenni gáz, de annyira hülyék, hogy egy idő után nem tartom szórakoztatónak, hanem felidegesítem magam. Ezért nem vitatkozom politikáról sem. Nem is értek hozzá, de azért fel lehet húzni vele.
De csak mert én vagyok a megtestesült gonosz, László!

mercurious 2009.12.02. 08:33:53

Ebben a bejegyzésben benne van minden, ami miatt szeretlek olvasni. Kösz.

CB 2009.12.02. 17:31:42

@mercurious: Ez tök jól esett, kedves M:)
süti beállítások módosítása