Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Nem is vagyok emocionális!

2009.12.23. 00:32 | CB | Szólj hozzá!

A tesóm ma megkérdezte, hogy emósoknak írom-e a blogomat újabban, mert olyan bánatos vagyok benne, mint egy eret vajkéssel nyeszetelő, lenyalt hajú zombigyerek. Pedig nem is, de blogot csak akkor írok, ha valami nagyon böki a csőrömet (akkor se mindig, mert megsértődnétek, ha rólatok van szó), legyen az jó vagy rossz.

Most írok vidámat, hogy örüljetek:

Az Aranyvasárnapot kici, szárga kínaiakkal töltöttem az ézsiaszentörben, ami állítólag Budapesten van, szerintem meg az országhatárt is átlépte a hetes busz kétszer, mire oda kiértünk. A tudat is fáj, hogy négy órát voltam ott, de finom meleg műbőrszagot hoztam haza magammal, szóval akár elégedett is lehetnék.... Cini, cuki caj vagyok!

Az etr-be beírtak nekem egy ötöst az egyik tárgyból, amire nem adtam le a szemináriumi dogát, csak két terepgyakos jegyzőkönyvet, meg jártam mindig órára, mert nagyon érdekes volt.* Be akartam menni beíratni, de nagyon elaludtam, így csak januárban tudom meg, ha tévedés volt. Milyen édes érzés ez, még sosem fordult elő velem ilyesmi... Kivéve, mikor a Fanni hagyományaiból... de ezt inkább nem is folytatom, egyeseknek még mindig fáj talán, hogy én tanulás helyett napoztam, aztán kihúztam az egyetlen olvasott tételt, óóó... Fanni egy új kifejezés volt a bemákoltam helyett...

A szobatársam átment statisztikából, pedig már zokogott is, hogy a javítókulcs szerint nem. Hát mondjuk nem is, de a tanár annyira nem akart már pótvizsgáztatni karácsony előtt, hogy inkább beírt egy kettest, hogy államvizsgázhasson az a szerencsétlen gyerek két hét múlva... A nagy rívás közepette én is olyan ideges lettem, hogy... na akkor blogoltam a boldogtalanságról, sikertelenségről, csak elfelejtettem szólni, hogy azóta már nincs is semmi para.

Meg ettem csirkeburgert Majával a blogból, aztán kávéztunk, meg randiztam a rég nem látott gimis barátnőmmel, aztán hazarohantam, hogy jéghidegek a lábujjaim, de előtte villámgyorsan vettem egy sálat az utcai árusnál, a kezébe nyomtam a pénzt, hogy ott a buszom, majd rohantam, de lekéstem, ezért visszamentem, választottam egy másikat, ami lyukas volt. Akart engedni a nő egy kécccázast, én öcccázast akartam, ő nem akarta, erre választottam egy nemlyukasat, majd ráböktem egy pontra, hogy lyukas, mire ő akart engedni kécccázat, én meg mondtam, hogy jó. Naná, hogy jó, nem is volt lyukas.

Ezek mennek meg a bárányfelhők, holnap kezdődik a karácsonyi balhénap: már előkészítettük a Valeriánát és a vérnyomásmérőt anyunak, aki hoppááá hip-hip-hurrrrráá dolgozni fog, míg én fát díszítek. Ho-ho-ho-hóóóóóó, x-mas time is here...

 

*ezen néztük a babagyilkosságos dokumentumfilmeket....

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr751617088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása