Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Fééény?!

2010.02.14. 13:13 | CB | Szólj hozzá!

Azt hiszem nemcsak az álmomban bőghettem végig az éjszakát, mert nyolc óra alvás után a szemem se áll jól. Leidenben voltam, de ezt mindenki olyan elől el akartam titkolni, aki állandó lakosa a városnak, de aztán mégis úgy alakult, hogy ott álltam a ház kapujában, ami egyszer a sajátom volt, ami szélesre nyílt előttem, és két mosolygós, kopasz fiú ácsorgott belül. Megkérdeztem, hogy bemehetek-e, ők meg mondták, hogy persze. A folyosóról láttam, hogy nyitva a régi szobám ajtaja, de nem mertem bemenni, inkább átmentem a Laurához, és onnantól kezdve, hogy beléptem az ajtaján, zokogtam vagy a tárgyakat simogattam. Ott volt Laura is, meg plusz két ágy, ami régen nem, és mondogatta, hogy a szoba lakója elhúzott egy másik minervás lakóhoz, míg ő itt van, mert már unták egymást. Kinéztem az ablakon, és annyira, de annyira sötét volt. Nem értettük, hogy hova tűntek a kandelláberek, hol az a szép sárga fény az utcáról... Aztán egyszercsak meggondoltam magam, és átmentem Ghislaine-hez, a régi főbérlőmhöz, aki sokkal csúnyább volt, mint amire emlékeztem, és az egész szoba tele volt hatalmas, színes melltartókkal, és plusz bútorokkal, amik korábban szintén nem voltak ott. Simogattam a fehér szekrényemet, bőgtem, és arra gondoltam, hogy a lover sose tudhatja meg, hogy a városban vagyok.

A kéthetes tesztidőszaknak vége: az alkohol NEM tesz boldoggá, sőt. Mostantól csak vitaminok és zöldségek. Plusz hétágra süt a nap. Plusz vettem a bótban akciós békönszalonnát. A hústól mindig boldogabb leszek kicsit. Vissza kell szereznem a fényt, nem akarom így látni magamat.

Címkék: álom lover leiden

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr311757078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása