Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

dupla

2010.04.17. 11:35 | CB | 2 komment

Tegnap a kis szívem csücskeivel összehoztuk a világ, vagy legalábbis életem legjobb duplaóráját. Igaz ehhez kellett egy kis tavaszi napsütés, egy laza péntek, egy kicsit fáradt, kicsit rekedt kistanár, egy nyomtalanul eltűnő vezetőtanár, meg az öt-hatodik órába beillesztett irodalom.

A tizedikbé már óra elején bejelentette, hogy ők képtelenül hülyék ma, és rögtön fel is írták a táblára, hogy az 5-6. óra érdeklődés hiányában elmarad. Blöffölni tudni kell, én meg mondtam, hogy én elengedem őket azonnal, amint végzünk a mai tananyaggal, szóval ha figyelnek, az hamarabb lesz, mint a második óra vége... Nehéz lenne ecsetelni, hogy mi zajlott le ott, de egyrészt halálra nevettem magam velük, közben meg pontról pontra teljesítettük az óravázlatomat. Tök jó érzés, mikor egy osztállyal már vannak belső poénjaid meg hogy hiába mondják a magukét, tudod, hogy igenis leírták, amit kell. Emellé már befér egy-egy hány éves a tanárnő? és a mi a Szigetközbe megyünk kirándulni! és a névtáblákra felírt Juanita meg Lakatos Marlon Brando. Mindent elkövetnek, amit a jófejség határain belül lehet, és igénylik, hogy vegyem észre és reagáljak rá. Persze máshogy kellene biztos, ha állandóan az enyémek lennének, de most nem érzem szükségét, hogy a megközelíthetetlen őszhajú tanerő képét sugározzam, amikor csak pár hétre jöttem.

Az óra végén poénból megkérdeztem, hogy akarja-e még valaki a kicsengetés előtt (1 perc) felmondani a verset, mire az egész osztály felpattant, pakolni kezdtek, és közösen elharsogták nekem közben a Husztot. Hát kicsit futkosott a hátamon a hideg. Nagy a szerelem. Bónuszként kifele menet megtalált a gazdaságis néni, akit mint utólag kiderült, a veztanár küldött, hogy szóljon nekem, hogy nem jön, és kérdezte, hogy minden rendben volt-e, és helyettem az egyik srác válaszolt, hogy ne izguljon, jók voltunk, jó hangulatú óra volt, majd elfutott. Láv, láv, láv.

Címkék: tangyak

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr111928959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása