Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Dzsoni Depp és a holland víziók

2010.05.30. 12:31 | CB | Szólj hozzá!

Azt álmodtam, hogy elmentünk Majával a blogból valami meghallgatásra, ahol ült két öltönyös ember meg valami csöves cigány kinézetű harmadik. Épp oda akartam menni az íróasztal mögött ülőhöz, mire mindannyian felálltak, és kiderült, hogy a hajléktalanra hajazó nem más, mint Dzsonidepp kalózruhában, kalózszőrrel, és meglepően alacsonyan (mint egy kutya ülve, barátocskáim!) Ezután beszélgetett velem, én meg annyira zavarban voltam, hogy nem tudtunk angolul kommunikálni, ehelyett ledöglöttünk a TV elé, és hárman néztünk az ágyból valami magyar vígjátékot, amit persze Dzsonidepp nem értett. Aztán a Maja mondta, a szokásos Kata, én hazamegyek arccal, hogy Kata, én hazamegyek, mert izzadok (?), mire jöttek egy csomóan a szobába, én meg mondtam Dzsoninak, hogy you should, és úgy akartam folytatni, hogy fel kellene ülnünk, de ő úgy folytatta, hogy mucikáim, és lelépett. Ekkor jött a volt szobatársam a gimiből, és mondta, hogy megy a Szig.etre hostesskedni, és az a cég alkalmazza, aki engem sosem hív. Ezen felhúztam magam, összeszedtem a konyhában a kockára vágott, félig megsütött csirkemellemet, majd a rajtam levő kék csíkos szoknyában, és piros csíkos haspólóban (?) beültem a csónakomba (???). Azaz beültem volna, de úgy éreztem, hogy már be vagyok rúgva, és a csirke miatt nem tudok kapaszkodni, így segített a dokkos Szandra beszállni, majd megérkezett Janzakata, és mondta, hogy menjek inkább az ő csónakjával. El is mentem a helyre, ahova akartam (ismeretlen), de csak páran lézengtek, és mondták, hogy mindenki a másik helyen van koncerten. Oda is mentem, valami színház volt, telis tele öltönyös emberrel. Az ajtóban letettem a csirkét, és valahonnan lett egy pohár vörösborom, amikor meghallottam énekelni a frontembert. Erre persze jól megrémültem, hogy én tudtomon kívül eljöttem egy LC koncertre. Aztán rájöttem, hogy úgysem lát, így akár maradhatok is gyönyörködni, az énekest meg majd csak kibírom valahogy... Ekkor betettem a kedvenc pöttyfülbevalómat (mert ugye ruha nem, csak ékszerdoboz volt nálam), aztán odajött egy nő, és megszólított, hogy takarodjak ki, mert nem is fizettem ki a koncert árát, én meg eljöttem, mert tényleg nem, de nem is volt jegyszedés a bejáratnál. Azt még hallottam pont, hogy megtapsolják a lovert, hogy szépen dobolt. Utána meg szintén csónakkal el akartam menni az Einsteinbe, de még egy óra előtt, hogy Dolf beengedjen. De honnan szerezzek pulóvert?

Bevallom, ettem egy kis hagymát lefekvés előtt.

Címkék: álom lover

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr552041984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása