Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Műszaki értelmiség

2010.09.29. 15:13 | CB | Szólj hozzá!

El is felejtettem mondani, hogy vasárnap két szuperintelligens műszaki egyetemistával utaztam a távolsági buszon, akik annyira végtelenül egyszerűek voltak, hogy még jegyzeteltem is.

Kedvencem volt, mikor a csaj lekurvázta "azokat a lányokat, akik kotont hordanak maguknál", közvetlenül azután, hogy részletezte a nyári szünet alatt kiépített komoly kapcsolatát. Mindhármat. A koton úgy került szóba, hogy a srác egyik "annyira bekúrtam az Aranykorsóban" sztorija az ágyban végződött, és ezt is elmesélte az utazóközönségnek. A végkifejletet sajnos balladai homály fedi, hiszen a srác is csak abból következtetett a dolgok meg-nem-történtére, hogy nem volt a szobában szétszórva "a felszerelés".

Aztán beszélgettek kicsit a "bölcsész lányokról", akik szintén kurvák és ostobák, de azért a srác éppen ezt az állatfajt próbálja megszelidíteni. Tetszik neki valami csaj, "aki jó nő ugyan, de buta mint a föld", azt gyanítja. Kedves beszélgetőpartnere, a műszakiról a szomszédos egyetem matematika szakára bukott, mondhatni agyoniskolázott hölgyike megnyugtatta, hogy "nem gond, dugni jó lesz, nem?"

Aztán szóba került még a műköröm-műkarom-körömlakk témakör is. A srác ecsetelte, hogy melyik szín és stílus gusztustalan, mire csaj pironkodva bevallotta, hogy ő is elítéli az ilyesmit, de azt azért szereti, mikor feketére vannak lakkozva a körmei. De csak akkor, ha rövid. A hosszú köröm is kurvás, gondolom én.

A srác mondta, hogy jövőre megy Dél-Koreába Erasmussal*, de most előbb megcsinál 42 kreditet a félévben, mert tavaly annyit ivott az Aranykoriban, hogy 2 tanegységet sikerült elvégeznie, és a SCH-ból is kirúgták. Semmi gond, azóta is ott csövel, ha nem épp a szánnivaló ingyiribingyiri egyetem kolijában fűzögeti a buta sálas leányokat.

Az egyik ismerősük egyébként marhára beszopta, 24 évesen hét hónapos terhes, és ráadásul Izabellának akarja elnevezni a gyerekét...

  • Izabella? Furcsa név. Az elefántokat szokták így hívni a rajzfilmekben.
  • Neeem. Az Izabella szép név!
  • Ja, mint a Brünhilda.... Fú, múltkor próbáltuk összeszedni a fiúkkal, hogy kinek mi volt a leghülyébb nevű barátnőjének a neve. Nem volt valami izgalmas, de én akarok egy Brünhildát. Meg is néztem fészbukon, lakik egy Pest közelében.
  • A Brünhilda eredetileg német név.
  • Tudom, de ez magyar. Asszem 25 éves. Pont mint az előző KÉT-HÁROM barátnőm. Mondtam már, hogy jártam VALAMI Enikővel is?

Másfél órát hallgattam a primitívebbnél primitívebb, önimádó, felsőbbrendűségtől duzzadó baromságokat, amikor kiderült, hogy baleset miatt plusz húsz perc büntetést kell még letöltenem velük. Sebaj, ekkor hangzott el az addigi legjobb megjegyzés.

Nem csaj az, de biomassza: kijönne belőle három hatvankilós modell. Elneveztük egyébként triceratopsznak. Múltkor is felébredtem a csámcsogására.

A végére egy könnyed kis találós kérdés, amit szintén a sráctól hallottam:

Mi az? Kicsi, zöld és makkot eszik?

Szifilisz.

*az Erasmus jellemzően európai ösztöndíj...

 

Ciki, de cuki: inkább vagyok bölcsész, mint egy idióta...

 

Címkék: idióta

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr762332359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása