Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

a szőke leideni lakása

2010.12.13. 10:54 | CB | Szólj hozzá!

Ma reggel ismét Hollandiában rendetlenkedtem álmomban. Először bementünk valami lakásba, ahol volt egy hatalmas medence is, és belecsöppentünk egy túszdrámába, pedig csak tv-zni indultunk. Aztán valahogy rájöttem, hogy ez nem is a valóság, hanem az Észvesztő című film, amit egyébként nem láttam, de tudom, hogy Angelina Jolie a főszereplője, nem pedig az álombéli Hillary Swank hosszú hajjal.

Lényeg a lényeg, kiszabadultunk, és elmentünk biciklizni. Én az amszterdamos szürke pulcsimban voltam, amit az utcán találtam anno, leterítve egy korlátra szépen, tisztán. Persze tök meleg volt és izzadtam meg barnulni akartam, ezért vetkőztem volna. Aztán elmenekültem arról a kopasz gátról, mert periférikus csodalátásommal megláttam a dobost meg az énekest meg a könnyebb megoldást, és nagyon nem akartam találkozni egyikkel sem.

Ekkor jöttem rá, hogy nincs hol laknom, hova menjek haza, de akkor szerencsére jött a szőke, és mondta, hogy nála aludhatok, majd el is tűnt. Fogtam magam, és elkezdtem keresni egy leideni térképen a Langebrug-t, mert tudtam, hogy ott lakik a szőke, de ekkor sajnos a szőke valódi énje felkeltett, hogy ő megy zh-zni, csukjam be az ajtót.

Most sose tudom meg, hogy milyen lakása van Hollandiában a szőkének egy olyan városban, ahol nem is járt még sose. Ja, és valami másik néninél is voltunk tv-t nézni, de onnan is kidobtak minket valami ellenszenves holland riba lányok.

Címkék: álom hollandia szöszi lover leiden

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr862512605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása