Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

RR

2011.06.20. 23:23 | CB | 3 komment

A gyerekkori legjobb barátnőmmel 18 éves korunk óta nem vagyunk jóban, mivel anno neki lett pasija 16 évesen, nekem meg nem, és mindig lemondta a találkáinkat (havi 2-4, mivel kolis voltam akkor is), mert ő "Zolizott". Azóta együtt él "Zolival", aki pár hónapja ultimátumot adott neki, hogy vagy lefogy, vagy... Azt nem tudom mi történt volna, ha nem, mert csak "Zoli" apja mesélte anyámnak, de a csaj most a fb-on gyűjti a szavazatokat, hogy ő mehessen a RR fogyitáborba. Jó régen láthattam, de 5 hónap alatt fogyott 22 kilót a fb szerint, és az szép teljesítmény! Én nem vagyok geci, én szavaztam. Égjen az a zsír!

Címkék: iwiw home

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr503001736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marjanna_ 2011.06.21. 00:56:17

ez egészen lehangoló o.O

Kátyatus 2011.06.21. 16:52:21

Igen, egészen lehangoló ennyi badarságot olvasni! A gyerekkori barátnő érdeklődik felőled, ezért rátalált a blogodra és olvassa is azt. A következő helyesbítéseket tenném a beírás kapcsán:
1. Nem 16 évesen, hanem 17 évesen jöttem össze "Zolival"
2. Nem azért nem vagyunk jóban, mert lemondtam volna a találkákat, hanem mert egy nagyon is jelentéktelen vita miatt összevesztünk és a kölcsönös makacsságunk nem térített észhez minket. Illetve kettéváltak útjaink miután Te egyetemre jöttél én meg maradtam otthon. Kettőn áll a vásár.
3. Nem "Zoli" miatt fogytam le, hanem csakis magam miatt. Semmiféle ultimátumról nem volt szó és nem is lesz.
4. RR nem fogyitábort szervez, hanem egy alakreform tábort. Fogyitáborra hál'Isten nincs szükségem, mivel van annyi akaraterőm, hogy enélkül is sikerült megszabadulnom a feleslegtől.
5. Nemcsak a fb szerint fogytam ennyit, hanem a valóságban is. Ha szeretnéd fussunk össze és láthatod a saját szemeddel, hogy ez nem photoshop. :)
6. Nálam már nem igazán van milyen zsírnak égnie, mivel az már lassan lefogy rólam. A szálkásítás a fő célom.

A korábbi bejegyzéseidre is reagálva valóban érdemesebb lenne pozitívabban nézned a világra és nem ilyen torz információkkal fertőzni azt!
Ja és a szétválasztó diéta helyett javaslom az életmódváltást: szénhidrát-csökkentett étkezés és rendszeres testmozgás csodákra képes!
Örülök, hogy a bejegyzés után még meg is látogattad otthon édesanyámékat és elbeszélgettél velük mintha ez az írás meg sem született volna!
A szavazatodat ezúton is köszönöm!
Üdv.: Gyerekkori legjobb

CB 2011.06.21. 17:10:29

A blogomat nem azért tartom, hogy örömet-bánatot megosszak, hanem főleg akkor írok ide, ha valami kínom van vagy eszembe jut valamiről valami, ergo a pillanatnyi kedvemet tükrözi, nem az általános világképemet. Nem is gondolom, hogy az én feladatom lenne megmondani a világnak, hogy mi a helyes és mi a helytelen, azaz lehetek torz is.

Hogy mi miért lettünk "nem jóban" anno, arra én így emlékeztem és így láttam, attól még lehet, hogy nem így van, ezt sosem döntöttük el és nem is beszéltük meg, ebben igazad van.

A zolis ultimátumot nem én találtam ki, hanem úgy mondták, de ezek szerint ez nem igaz. A fogyásodnak nagyon örültem, mert én is akarok, igaz nem ennyit, szóval az égjen a zsírt magamra is vonatkoztattam. A választót elrontotta kb. egy hete, Rékát meg nem próbáltam.

Anyukáddal meg azért beszélgettem, mert örültem neki, hogy pont találkoztunk az utcán, és jó volt velük beszélgetni.

Ne haragudj, én nem tudom, hogy ki olvas és ki nem, és nem is vontam kétségbe a fogyást, főleg hogy volt kép is. Meg amúgy is, ennek örülni kell.
süti beállítások módosítása