Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Welcome to Houston!

2008.08.03. 23:07 | CB | 5 komment

Az atallas olyannyira sikeres volt, hogy ma reggel 7 orakor kipattantak a szemeim, es azota folyamatosan talpon vagyok. Apu nagyon buszke lenne, ha ezt otthon is meg tudnam valositani, es vegre rendes ember lenne belolem, ki idoben fekszik, koran kel. :)

Voltunk strandon, el is egtunk Gaboval mindketten. Nem vagyunk mi hozzaszokva ehhez a sugarzashoz. Kb. negyed orat voltunk vizben, mikor elkezdtem erezni, hogy izzik a fulem, igy inkabb kimasztunk egy idore...

EZ A STRAND

Mar nehanyatoknak meseltem: az ut teljesen zokkenomentes volt, es tenyleg csak egyetlenegyszer lattam a reklamot, amiben a Lost-os Jack reklamoz valami kozmetikumot. Kizarolag ez volt legikatasztrofaval kapcsolatos tegnap. Ferihegyen gyorsan elbucsuztunk az osoktol, akik nagyon banatosnak tuntek, amiert elhagyjuk oket ilyen sok idore. Puszi-puszi, aztan mondtam Gabonak, hogy futas, mert anyu belekapaszkodik a bokankba, es el kell vinnunk magunkkal a vegen. :) Azert a konnycsatornakat beizzitotta rendesen, apu meg csak mondogatta, hogy ne bogjel, ne egess minket, azt hiszik bantottunk.

A repules szuper volt, es igen, Mariann, volt turbulencia:D Air France-szal utaztunk, igy nekem folyamatosan kamufranciaul kellett beszelnem, illetve fel percenkent kiabaltam, hogy Zsosz vi oroz meg omlett du fromazs. Tesom mondta, hogy torokhangon ne horogjek annyit, mert a vegen megvernek minket. (Az a Zidane is olyan agressziv volt azon a vb-n, igaza lehet a Gabonak.) Olyan hamar odaertunk amugy Parizsba, hogy mikor bemondta a pilota, h ... city, megkerdeztem, hogy mit mondott, nem ertettem. Es ekkor landolni kezdtunk. Mondjuk elaludtunk reggeli utan egybol, szoval nem volt nehez nem eszrevenni, hogy eltelt ket ora.

EZ FHHRRANCHIAOHHRSZAGHH FELULROL

A repter nekem nagyon tetszett, minden Duty Free shopba be akartam menni, mindent meg akartam venni, es a tesom alig birt szemmel tartani, mert futkostam fel ala, mint egy hulyegyerek, hogy nezd, Mona Lisa, nezd repulo, nezd francia feliratok. Hat igen......

EZ A GABO A TASKAIMMAL, AMIKET NEM VETTEM MEG

 

 

 

 

BONUSZKEP---EIFFEL TOWER

A houstoni gep oriasi volt, es en ablak mellett ultem, ugyhogy lattuk fentrol Nagy-Britanniat es a Nagy Tavakat is. Az Atlanti-oceant meg Gronlandot sajnos nem, mert majdnem megvakult az ember, mikor kinezett. Minden csupa feher volt, akar egy sipalya, de sielok es forralt bor nelkul. Pedig amugy ido lett volna megtekinteni a nagy vizet, ot orat toltottunk felette...


NAGYON NAGY TO

Azt mar irtam tegnap, hogy Forrest Gump-pal utottem el az idot, csak sokkal tovabb tartott megnezni, mint rendesen, mert allandoan kikapcsoltam, es odanyomtam az orrom az uveghez, akar egy kutya es csaholtam kifele, hogy nezd, felho! 

NEZD, FELHO!

Amugy egesz jol megtanultam fhhranchhiaul a tiz ora alatt, mert angolul, franciaul meg kinaiul mondtak be mindig a tudnivalokat. A baj csak az volt, hogy itt is sok volt a csigaevo, szoval nem lehetett hangosan probalkozni:) persze nem voltam teljesen lekorlatozva, de azert probaltam moderalni magam...

Az utolso oraban ki kellett tolteni egy csomo papirt, amelyben szint vallhattunk, hogy kerultunk-e kozvetlen kapcsolatba halalos kort terjeszto aljaneppel, illetve eloszlattuk a gyanut, hogy nem, nem akarjuk felrobbantani a repteret kiszallas utan kozvetlenul. A kedvenc kerdesem az volt, hogy "mennyi penz van nalad? mennyit akarsz elkolteni az orszagban?" De csak akkor kellett valaszolni, ha az osszeg meghaladja a tizezer dollart. Hehehehe, nyilvan.

Az immigration sorban szivtunk egy jo nagyot, mert ket csalad is bekerult elenk, es azokkal mindig tobb a para, mert felnek, hogy ott maradnak szerencset probalni. Raadasul az egyik egy mexikoi kolonia volt, akiknek kb. az oreganyjuk hetvenes evekbeli leleteit is be kellett mutatni. Legalabb husz percet vallatta oket a no, mi meg kitapostuk a padlot kinunkban. En nem is ertem. Miert nem usztak at inkabb ezek is, mint minden mas rendes mexikoi. Felhaborito!

KOZVETLENUL AZELOTT, HOGY LEKAPCSOLTAK REPULOTEREN VALO ILLEGALIS FENYKEPEZESERT...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr73599140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marjanna 2008.08.04. 13:25:35

Júúj jók a képek, bár nekem ettől is kijön a tériszonyom úgyhogy már most remeg a térdem, dejólesz Amszterdam felé. :)
Ja és már értem mér nem láttad h pálmafaalakúak a nagy tavak. :D Ki hitte volna h a mai repülők nem az űrben mennek. :)
Legközelebb fényképezzen a Gabó is, h te is látszódj! Csókollak.

lau 2008.08.04. 19:30:15

Na itt a kert-azt hittem ez lesz a blog mottója,de akkor ezt lefoglalom a mi jövendőbeli amszterdamosunk számára.
Ma a szerkesztőség beadta a derekát és mégis lehet az etnikumot bevinni az iskolai erőszakos sztoriba.gondoltam,szólok,hogy hajts fel nekem egyet-kettőt,de mivel ilyen messze vagy,ez nem megoldható.Lehet,hogy beugrom a Dalmáék játszóterére és elkiáltom az éterbe a mottódat, hátha lesz kapás...:)
Nem is mondtad,hogy ilyen cuki öcséd van.Hány éves..?na jó,csak vicceltem.szóval mennyi?

Émi 2008.08.04. 20:00:59

Tényleg édes az öcséd:)
Mondtam én, hogy túléled a repülést:D Kurva jók a képek, már rendesen mozognak a kukacok a fenekemben, nagyon mehetnékem van már nekem is:) És pozitív, hogy nem tévedtetek el sehol, talán én is odajutok, ahová kell majd:)
Dalmáékkal mikor találkoztok? És mit fogsz csinálni addig? Vannak már ötletek? Ha vmi madaras sztori beficcen, írhatsz ám priviben is:P

ZSuuuuu 2008.08.05. 00:48:33

Hát a tesódnak még pár év aztán rettegjenek kapuvári lányszivek!:) Azért valami csecsebecsét, parfümöt-aranyórát láncostul vettél Párizsban?
Laura!Már kérdeztem, de nem válaszoltál, hogy melyik szerkesztőségben vagy?

CB 2008.08.05. 02:21:54

Vettünk egy doboz kekszet párizsi látképes dobozban, és még a reptéren meg is bontottuk, hogy otthon mondhassuk, hogy ellenőrzött minőség.
Laura a tv2-nél fizetett alkalmazott:)
süti beállítások módosítása