Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Nem eshet örökké

2008.08.06. 22:39 | CB | Szólj hozzá!

Ezek az amerikaiak mindent túlbonyolítanak. Ani úgy telipakolta a spájzot tartós tejjel, vízzel meg száraz keksszel, hogy ha az egész emberiség elpusztul JACK miatt, mi akkor is életben maradunk még két hétig a törmelék alatt, és sajtos halacskákat zabálunk napestig.

Végül kiderült, hogy nagyobb volt a füst, mint a láng és mi már délután kinn mászkáltunk a kutyákkal az utcán. Esett ugyan, de legalább nem volt olyan elviselhetetlen meleg, mint általában.

Ani csinált nekünk curie-s csirkét, ami olyan finom volt, hogy utána úgy mozogtunk, mint egy alultáplált szumobirkózó. Fel is pattantam gyorsan a dudálós bicómra, Titi a 10 dollárosra, amin vasárnap áthajtott autóval, Gabó meg a szürke montenbájkra, és áttekertünk Mártiékhoz, akik kb. 5 kilométerre laknak tőlünk. Szép látványt nyújtottunk izzadtan, koszosan, nekem a hajam is égnek állt félig, de azért Márti beengedett minket egy szódára:) Most terhes a harmadik kislányával, de saját maga is olyan, mint egy szőke Barbie baba. Mikor jött kifelé, én azt hittem, hogy az idősebbik lánya, Dórika az, mert annak ellenére, hogy augusztus végén szül, egy cseppet se hízott, csak a pocakja óriási.

Noémi kérdezte még korábban, hogy milyen helyen lakunk mi most... Hát, ez igazi bolondok háza:D Ebben a percben három gyerek öli egymást a lakás különböző pontjain, illetve minket inzultálnak. Nekem tegnap ellopták a pillangós hajgumim, Wes összenyálazott, van rajtam pár zúzódás, de amúgy nagyon édesek. Az egyik az én unokatesóm, Domi, a másik kettő meg szomszéd, Tyler és Wesley. Mindegyikért odavagyok, de sajnos nem engedik puszilgatni magukat, pedig olyan ennivalóak. Tylernek első este bevallottam, hogy like-olom, mire a másik kettő egyből rázendített, hogy "Tyler has a girlfriend!" Aztán kettesben maradtunk, és közölte, hogy nem lehetek a girlfriendje, mert neki már van egy Zoe nevű csaja. Később Domi komoly arccal azt mondta a kislányról, hogy "She's hot, she's a sexy one.", mire én majdnem bepisiltem a nevetésről, de rákontrázott, mikor megkérdeztem, hogy neki van-e nője. "Nincccen, hét évessz vagyok, nem tudtad????"

Hát ki érti a férfiakat?!?

p.s.: közben át kellett mennem Gingerhez a szomszédba, mert Wes elvágódott és ordított egy sort, hogy fáj az orra. A gyerekhez hasonlóan a kutyájuk is összenyálazott:) Most meg Domi hisztizik a szobájában, mert nem bírt magával, és bevonszoltam. De legalább az eső elállt.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr28604237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása