Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Ó, mint Austin

2008.08.12. 08:13 | CB | 1 komment

Eddig gyűjtöttem az erőt, hogy beszámoljak a hétvégi kirándulásról. Annyi minden történt, annyi mindent láttunk, hogy elmesélni hosszú, kihagyni valamit meg fájdalom. Majd illesztek be képeket is, hogy aki nem szeret/tud olvasni, az is értesüljön mindenről. Olyan ez, mint amikor a Budaörsi Napokról kell írni egy 2000 karakterest. A betűlevesben több mondanivaló van, mint egy egyoldalas BN-cikkben. Legyen elég egy "jó vót" vagy akkor hallgasd órákig:)

Péntek este felpakoltuk a hűtőtáskát meg a gyereket, és nekivágtunk a forró Texasnak. Az első megálló egy What-a-burgerben volt, mert továbbra is küzdök, mint Rambo, egyedül és rettenthetetlenül, hogy minél több ZS-vitamin jusson a szervezetembe.

Ohhh, WHAT-A-BURGER!

Négy óra elteltével megérkeztünk Austinba, ami egy nagyon szép város és este 10-kor elég sötét is. Nagy gondot ez nem okozott, mert kétszer jártam ott korábban, így már láttam, amit látni kell. A belváros szívében magasodik a State Capitol, amiben sok velejéig romlott politikus politizálódik, de valahogy eddig sosem voltak ott, mikor én is. George Bush meg az apja is Austinban koptatta a szenátori széket, hogy aztán később egy még fehérebb épületben töltsenek el hosszú éveket. Nos, turisztikai látványosságokat, történelmi nevezetességeket most egyáltalán nem látogattunk meg, kivéve persze ha bokorgyuri a 6th Street-en gyűjtötte anno a voksokat, és ennek örömére táblát emeltek valamelyik kocsmában:) Ez esetben novemberben lehet én leszek az Egyesült Államok elnöke! Aztiiii!!!!

VÁLASZTÁSI BESZÉDEM KIDOLGOZÁSA KÖZBEN...

Természetesen igazolvány nem volt nálam, így amikor a lebujok bejáratánál érdeklődtek az ID iránt, Tivadar mindig belekezdett a "She is my niece from overseas, and she has no ID" blablablabla meséjébe, én meg próbáltam minél ráncosabbnak tűnni... Két helyre beengedtek, de a Pig Pub (mulató a disznóhoz) ajtajában a két srác megállapította, hogy biztos nem vagyok 21. Isten áldja meg őket!

Az első hely, ahova betehettem a lábam, hemzsegett a tipikus amerikai egyetemistáktól. Élőzene volt, mindenki dumált meg fényképezett, minden csaj tűsarkúban, szépfiú gitáros a színpadon, sör és Austin. Szép:) A második pubba azért kellett bemenni, mert igazi feka zene szólt, és nekem tetszett, meg főleg mert máshol nagyon szigorúak voltak a kidobók, és el lettem tanácsolva... Mi ketten voltunk fehérek, meg egy Marilyn Monroe-szerű csajszi, aki időnként odavonaglott hozzánk.

HÁTTÉRBEN MARILYN HAJA LÁTHATÓ... LAUREN INDIANA-BÓL!

Hazafele gyarapítottam a mezítlábas turistáskodásaim számát, mivel az új szandál csinált nekem egy szép vízhólyagot, és különben is felcsavarták a fűtést rendesen:) Egy pasas oda is jött örvendezni, hogy mezítláb ballagok a járdán, és elmesélte, hogy múltkor neki is feltörte a cipője a lábát, de ő nem szarozott, hanem kidobta a kukába. Én azonban hiánytalanul hazajuttattam az összes lábbelimet, amiben elindultam. Ahogy szoktam!

(In memoriam Papucs, örökké hiányozni fogsz, g...! )

Címkék: kirándulás texasi buli

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr65611809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cuncikriszti 2008.08.12. 21:30:44

Tivadar pontosan úgy vigyorog, mint a Domi, le se tagadhatná. :)))
süti beállítások módosítása