Naptár

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Bamba gorilla

2008.08.14. 05:18 | CB | 1 komment

Bár az egész hétvégét vizközelben töltöttük, ma ismét nedves helyen dőzsöltünk délután: Galvestonban. Akik szoktak nézni CNN-t, amikor közvetitőkocsihoz kötött sárga kabátos riporterek kiabálnak egy labdában végződő mikrofonba hurrikánokról, azok tuti hallották már a város nevét. Közvetlenül a Mexikói-öböl partján fekszik, és ha dühöng a tenger, az emberek mennek, a CNN weather live meg jön.

Először egy Rainforest Cafeban voltunk, ahol közvetlenül egy elefánt mellett fogyasztottuk el az ételünket. Közben kétszer volt "vihar", amikor besötétedett az étterem, tomboltak a műgorillák, esett a műeső, és dörgött meg villámlott. Desszertként egy vulkán alakú csokis-fagyis sütit hoztak tejszinhabbal. A sorsunk sanyarú, de nem panaszkodunk!

THE KETCHUP SONG

GEORGE OF THE JUNGLE

Jaj, és vettem két tányért a szuvenirboltban: az egyiken egy gorilla van, akinek BAMBA a neve (ebből fogok enni a koliban ezután, hiszen engem is igy becéznek:D), a másikon meg egy kisbéka brekegi, hogy csőcső (na jó, cha cha, de az majdnem ugyanaz).

PÁROMMAL A BEACH-EN

A tengerparton igazi kikötőszag terjengett, pedig sehol egy hajó, vagy legalább egy ittas matróz... Gyűjtöttünk egy csomó kagylót, meg ugráltunk a hullámokban, és birkóztunk az iszapban. Mikor sokadszorra futottam be a vizbe, találtam még egy szép csigát, és nem volt kedvem visszavinni a táskába, hanem inkább betettem a melltartómba, és beúsztam. Kifele kivettem, hogy nehogy azt higgye valaki, hogy mutáns a mellbimbóm, és ekkor egy rák piszkálta meg az ujjam!!! A reakció ugyanaz volt, mint amikor a Dalmával Horvátországban búvárkodás közben ki akartunk halászni egy csigát, és majdnem belefulladtam ijedtemben, mikor megmozdult... Sikitás, és a csigaházat rákostul elnyelte a tenger:)

TÚL NAGY VOLT AZ OLVASOTTSÁG. EBBŐL ELÉG!

A fotógyűjteményem újabb extragiccses képekkel bővült: naplemente, pálmafák, lakókocsik, már csak David Hasselhoff hiányzik. De ő nagyon!

VALÓJÁBAN EZ EGY SZOCREÁL TAPÉTA A SZOBÁM FALÁN

ui: szerda van és rewind:( miss you Zsoltibá'!

Címkék: kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marjanna 2008.08.14. 21:01:08

Csáó Kata. Elég hot vagy a képen. :)
Tegnap pont a korvintetőn szórakoztunk :) Laurával, de korán eljöttünk, ezért én nem vettem észre, hogy akkor ment volna már a rewind, de múlt szerdán is odavetődtünk, akkor még nem Zsolti volt, de ugráltunk arra, ami ment és közben rád gondoltam. Remélem átment. :)