Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Koncert

2008.09.18. 11:43 | CB | 1 komment

Ilyen korán elsős korom óta nem keltem suli miatt valószínűleg, és nem is tudom, hogy fogom rávenni magam arra a későbbiekben, hogy megtartva új, de annál rosszabb szokásomat, fél kilencre iskolába menjek. Csütörtökön. Ráadásul Hip Hop Boys után!!!

A koncert isteni volt, szavaim nincsenek rá. A dokkosokkal elöl csápoltunk szokás szerint, a dinka barátnőim meg leragadtak Julcsikocsmájában, és az utolsó két számra estek be. OG Duck, Levy T, Real Action. Én nem tudom ki ad magának ilyen neveket, de nagyon vicces. És annyira törpék, hogy azt vártam mikor kékülnek be. Már kezdenek hasasodni, kivéve a Szücsit. Ahogy azt előre sejtettem, ő pörgött a fején is, meg bréékelt. Amúgy is olyan koreográfiájuk volt minden számhoz, hogy csak lestem. Az egész közönség végigordította a bulit, és mindenki kívülről tudta az összes számot. Az OG Ruben szerint tök részeg volt. Mondjuk nekem is megfordult a fejemben, hogy tulajdonképpen miért tolja le a színpadon félig a gatyáját. (Ami mellesleg olyan volt, hogy seggrészen el lehet húzni egy cipzárt. De nem az angyalkás!!! boxere látszott ki, hanem egy álnadrágülep:D) Jaj, és elénekelték a Mondd kis kócos, hol van a mamád? c. örökzöldet is, tisztára mint a búcsúban. Eltés búcsú:D

Volt mellettünk egy óriás (yeti), akire először azt hittem, hogy fiú, mert szegényt nagyon elméretezték, na meg az se segített a tisztázásban, hogy egy alacsony szőke csajra nyomult hátulról, csöcsörészte, majd smárolni kezdtek. Annyira undorító volt az a lány, hogy félelmetes. Löködött minket folyamatosan. Később láttam vérző fejjel tántorogni kifele. Én azt hittem lezúzta valaki helyettünk, de kiderült, hogy "csak" ellökték.

Az utolsó számot soha-soha-soha nem felejtem el! (mondjuk nem ismertem, ami meglepő) Mondták, hogy akkor most közönséggel táncolás van, lehet jelentkezni. Erre a Ruben se szó, se beszéd felemelt, és elkezdett a színpad felé vinni. Párszor megrúgtam kapálózás közben, de végül sikerült neki feltuszkolni, és ő is felugrott. Így esett, hogy a Hip Hop Boys-szal roptuk több száz embernek a Lágymányosi Campuson.

A Közgáz Pincéről most nincs kedvem írni. Az se volt jobb, mint Dj Endre parasztdiszkója. Igaz a Laurával és ismeretlen fiatalemberekkel eldaloltuk Orsitól a Ha lemegy a nap című számot a karaoke részlegen.

Nem mondom, hogy jó volt három óra alvás után bemenni reggel. De meg kellett végre néznem az írott sajtó tanárt. Népszabadságot főszerkeszt. Az már valami, gondoltam kipróbáljuk.

UII: Kihagytam a legeslegeslegfontosabbat! Koncert közepén azt mondja a Ruben: "Nézd már meg ki áll mögöttem!" Hátrafordulok, és ott állt a patkányos gyerek a Barátok köztből, a környék legjobb takarítónőjének kisunokája, Ricsiiiiii! A vállamig ért kb. Kifele mondtam neki, hogy csókoltatom Magdi nénit. Nem örült annyira.

 

 

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr54669473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2008.12.07. 02:11:37

Istenem, de szánalmas vagyok, de én ezt úgy imádom!!!! és mennyi izom fér el egy ilyen törpén...:)
süti beállítások módosítása