Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Paraszt vagyóóók, tanyán lakóóók

2008.10.31. 20:27 | CB | 4 komment

Pákó módszeresen MEDVÉNEK szólított egy BORJÚT legalább negyedórán keresztül, és úgy ette a narancsot, mint egy valódi dzsungellakó. Ha fajgyűlölő lennék, most azt mondanám, hogy a színe alapján amúgy se éppen közép-európai hópihe. De nem vagyok, így bőrszíntől függetlenül állíthatom: EZ K.RVA HÜLYE! (Ha diszkriminatív lennék, biztos ráfognám a hülyeségét arra, hogy a sulim jogi karára érkezett ösztöndíjjal Afrikából, majd itt ragadt. Most elgondolkodom azon, hogy Pákót vagy a jogászokat b@szogassam inkább. Száz jogász fekszik összeláncolva a tenger fenekén. Mi az? Jó kezdet. Úgy tűnik döntöttem.)

Amúgy meséltem már nektek, hogy honnan szoktunk tejet szerezni K.váron? Itt nemcsak éhezés nincs, a szomjúság is ismeretlen fogalom. Hétfőn, szerdán és pénteken jön a bocis furgon, és hozza a tejet. Érkezését dudával jelzi. Leginkább a tehénbőgéshez tudnám hasonlítani. Mert az. A héten már kétszer is én vettem tőlük a tejet.

Akkor most mindenki képzeljen maga elé, amint a rózsaszín macinaciban feszülten fülelek a szobámban, miközben a celebes agymosást nézem, és várom, hogy végre felhangozzék: MÚÚÚ-MÚÚÚÚÚÚÚ-MÚÚÚÚÚÚÚÚ-MÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr9742914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

surmi 2008.10.31. 23:47:20

hozzánk is mindig jön bőgve az autó, csak nekem legkevésbé sem a tej szokott róla eszembe jutni, hanem inkább a gyilkolás. sőt, egész sok időmbe telt, hogy rájöjjek, ez a tejeskocsi. előtte rengeteg eshetőséget végiggondoltam a politikai kampánytól kezdve a környezetvédelemre való figyelmeztetésig (merthogy a tehenek sokat pukiznak és nő az ózonlyuk.) De ez nem azt jelenti, h nem nyilvánvaló h a tehénhangnál egyszerűen csak tejet kell keresni.

cb 2008.10.31. 23:53:59

a Tehén én vagyok, mint tudjuk...
és most képzeld el, egyes anyukáknak beindul a tejelválasztása a tehénbőgéstől. vagy a gyerekeket, akiknek megindul a nyálelválasztása, felébred, felsír, és egy jól megtermett tehéntőgy helyett jön anyu a cumisüveggel.

annamarine 2008.11.01. 00:04:42

nálunk a falu végére kellett elmenni a _nénihez_, akinél büdös volt mindig, és ő adta a tejet. mármint a tehene.

CB 2008.11.01. 00:25:09

Ja, mi is jártunk a Böske nénihez meg a Pista bácsihoz tejért. Volt egy rózsaszín és egy fehér kannánk. Egyszer áttoltam az öcsémet babakocsival, és a kocsi fogójára akasztva hoztam vissza a tejet. Persze a járda egy helyen hibás volt, és kiborítottam miatta az összeset. Most a Kati hozza a bőgős autóval.
süti beállítások módosítása