Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Kutyakonferencia

2008.11.30. 18:44 | CB | 3 komment

A pénteki napomat nonstop heveréssel töltöttem, amit egyrészt az egyhetes nemalvásnak, másrészt a csütörtök esti bulinak köszönhettem. Tegnap kutyakonferenciáztunk a Surmóval. Hivatalosan hostesskedtünk Endre cégének (aki a Kriszti jóképű, de nekem visszatetszést keltő főnöke), nemhivatalosan két másik csajjal sutyorogtunk és röhögcséltünk egy csomó állatorvos közé vegyülve. Pénzért ejtettem ki a számon az elmúlnak a kutya izületi panaszai, a természetes alapanyagokból nyert gyógyhatású készítmény és a fényesebb lesz a macska szőre szavakat.

Közben etettek, itattak, a lányok szórakoztattak, plusz hol a szomszéd standosokkal, hol az állatorvosokkal fecserésztem. Az egyik például a bács-kiskun megyei szakmai buktatókról mesélt nekem negyedórát. Én leültem mellé, és csillogó szemekkel hallgattam. Meg se próbáltam rávenni, hogy vegyen kutyaszőrcsillogtató bogyókat.

Sajnos, jól meg is fáztam (egy tornateremben voltunk), pedig este kaptunk egy agancsos kólát is egy másik hostesslánnyal, míg a többiek Malibu-koktélt ittak. A büfés csaj mondta, hogy jó sokat önt, mert nem fog elfogyni ennyi alkohol. Őszintén vigyorogtunk hazafele a buszon, de a mandulám ennek ellenére is szétfeszíti a torkomat:S Az alkohol mégsem fertőtlenít...

Ja, és Endre most teljesen bevágódott. Meghazudtolva kivénhedt ex-parfüm-modell díszf@sz kinézetét, felhúzott egy olyan teniszpólót, mint amilyet nekünk is vett, és betűrte a gatyájába, ami engedni láttatta egyre papisodó pocakját. Most is túlpörögte magát, egész nap sürgött-forgott a látogatók körül, de legalább a főnökeivel múltkor előadott önseggnyalástól eltekintett. A végén megkérdezte, hogy kérünk-e kutyagyógyszert a kis-és nagytestű állatok részére kifejlesztett gyógyhatású készítményből. Én erre visszakérdeztem, hogy nincs-e inkább a múltkori ajakpumpálós szájfényből limitált példányszámban gyártott ajakápolóból. Volt. Most már kettő pumpálós rúzsom van, és egy promós tollam, aminek a végén egy csirkefej himbálózik. A szomszéd standostól kaptam:)

ui: Valójában tudtuk, hogy van nála szájfény, mert reggel eligazítás közben megkért bennünket, hogy tegyünk fel némi rúzst, és ha nincs, akkor ő majd ad nekünk. Van a táskájában. Micsoda férfi!!!:)

Címkék: meló

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr44796572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANYU 2008.12.01. 20:43:40

még milyen dolgok derülnek ki amiről nem tudok?

cb 2008.12.01. 21:18:48

Jó dolog ez a blog:) És félév zugolvasás után elértem, h Anyu is kommenteljen!!!!
süti beállítások módosítása