Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

téli mese

2008.12.04. 00:20 | CB | 2 komment

Tüzesen süt le a téli nap homálya, midőn egy fehér kabátos, vékony nő szalad végig a Váczi úton. A kis Mangócipők kopogása kihallatszik még a külföldiekkel zsúfolt utca forgatagából is. A nő most az ég felé emeli kezét, melyben csodák csodájára egy rántott gomba van.

Hé, maga! Az én apám őstermelő az Alföldön, és megmondta, hogy védjem meg magam az ilyen senkiházikkal szemben, mint maga ott. Magához beszélek, ne meneküljön!

A koma persze füle botját se mozdította, csak rohant előre az ázott macskakövön. A törékeny lány ekkor kicsit megállt, s lehajtotta a fejét. Szomorú őzikeszemében egy könnycsepp csillant. Minden férfi paraszt.- gondolta, s a szempillái elnehezedtek a csalódottságtól...

Vagy csak hunyorít? Úristen! Hiszen ez a nő éppen céloz... és lőőőő! Hát nem pont telibetalálta a férfit? Egy rántott gombával...

A marcona alak mozdulatlanul terült el a "Good boys stay home, bad boys going to Budapest" feliratú pólók árnyékában. A standos asszonynak ijedtében letörött egy műkörme.

Ez a férfi ellopta a felvágottamat az előbb. Én egy dolgozó nő vagyok, de nem hagyom, hogy ez a hitvány kutya csak úgy ellopja az ételemet. Jó, hogy nem a reggeli teámat szürcsöli fel. Most megvagy, bitang!

Az ájult rabló, kezében a spároszacskónyi disznósajttal kegyelemért könyörgött. A nő azonban nem ismert irgalmat.

Nézze, nekem vannak elveim. Én ide most kihívom a rendőrséget. Azt hiszi, ebben az országban büntetlenül lophatja el a mangalicakolbászt a gyanútlan vásárlóktól? Hova merészkedik? Legközelebb tán kilopja a rántott húst a táskámbó... azaz a falatot a számból?

Hogy mondta? Rántott hús van a táskájában?

Az ki van zárva, mert én nem tudom. Menjen, és hupákoljon odahaza, ne velem kötözködjön!

Mutassa csak azt a táskát. Érzem a prézliszagot!

Mit képzel? Én nem olyan lány vagyok! Én nem hordok rántott húst az aranyszínű retikülömbeeee.... HAGYJA ABBA! NEEEE!

...szólt a lány, de az utcai harcosnak meg se kottyant elvenni tőle a táskát. A férfi villámgyorsan pattintotta fel a zárat. Előkerült egy rúzs, egy telefon, egy lakáskulcs, egy Magyar Grammatika, egy diktafon, egy mp3-lejátszó, egy rántott hús kis krumplival, egy tolltartó, négy verseskötet, egy márciusi kozmó, egy mappa... Micsoda? Rántott hús?!?!!!

Hát az úgy volt, hogy a kapitánnyal elmentünk egy idegen lakodalomba, és az örömapa megkínált minket étellel, a családjába fogadott, mi pedig visszaéltünk a bizalmával, és...

...nem bírta tovább folytatni... inkább beleharapott a rántott húsba. A férfi csorgó nyállal nézte hol a nőt, hol a rántott húst. De a húst gyakrabban. Hiszen egyszerűek ezek. Mint egy bot.

Tudja mit, nem jelentem fel. Itt van, fogja a húst, és menjen vissza a hökbe. De ne találja ki, hogy magába szerettem. Ez csakis az evésről szólt.

A nő összetörten taxizott haza, s rezignáltan vette tudomásul: ma egy férfi ismét visszaélt a bizalmával, ennek ellenére ő futott utána, s még enni is adott neki. MFG.

 

forrás: Az én egyetlen Laurám!

Kata, én úgy fel vagyok háborodva! egy férfi a boltban ellopta a felvágottomat miután kifizettem!most mondd meg, milyen emberek vannak!

Címkék: laura

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr89802722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsulia 2008.12.04. 07:58:07

sztem te halott ember vagy:D

cb 2008.12.04. 10:07:38

Fikció! Fikció! Fikció!
süti beállítások módosítása