Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Készülőding

2009.01.18. 01:35 | CB | 1 komment

Összepakoltam a cuccaim nagy részét, és holnap reggel hazaviszem. Már megint költözni kell. Félévente átmozgatom a motyóm nagy részét a fél országon vagy a fél világon. Ez inkább nagyképűen hangzik, mint panaszosan, pedig elég nagy gond ez nekem. Képes vagyok évekig dugdosni akár egy papírfecnit is, ragaszkodom a tárgyaimhoz, szóval öröm az ürömben, hogy ilyenkor a kényszerű szelekció következtében kidobok pár kacatot. Ez nem jelenti azt, hogy kevesebb lenne egy kicsit is a halom, de legalább cserélődik a lom.

És akkor még nem is szóltam az emberekről. Igaz velük tudok beszélni külföldről is, míg a középiskolai puskáimmal nem. Búcsúbulim lesz, de remélem, hogy nem kezdenek el a BN-ről vagy az elválásról beszélni, mert akkor bőgésbe fullasztom a rendezvényt. Egyébként is H.P. koll.nev. megfúrta a dokkos emlékestemet, így mehetünk ki a hideg és zord pesti éjszakába, egy idegen helyre. Emiatt tök mérges vagyok. Oké, hogy vizsgaidőszak van, de én nem akarok valami zajos kocsmában, idegenek között lenni. Dokkos bulit akarok meg afteracébent. Ne vicceljenek már! A kolisokkal akarok mókázni, nem fél Budapesttel...

Az agyam szerintem már felfogta, hogy az Erasmus örömteli esemény egy ember életében a sok stressz meg a sok pénzveszteség ellenére, és ma nagyon lelkesen leveleztem a külföldiekkel a dolgaimról. Kiderült, hogy a leendő lakhelyem és a suli nem a felvázolt hat kilométeres távolságban helyezkedik el egymástól, hanem csak 1.7 kilométernyire. Úgy saccolom, hogy az olyan messze van, mint a kolitól a Kosztolányi. Egyszer 18 perc alatt értem haza onnan gyalog, mikor lekéstem az éjszakai buszt. Ezzel nem lesz probléma.

És ma van a Surmó szülinapja:) Legalább nem kell kitalálni, hogy mire igyunk, ha levizsgáztunk:D Bóóódog szüüliiinaaaapoooot!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr98884661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekzold 2009.01.19. 08:37:20

és amúgy is: ember! BICIKLI!
süti beállítások módosítása