Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Welcome

2009.01.28. 13:26 | CB | 4 komment

Dalma egyszer röhögve mesélte, hogy Amerikában a Zsófi bőröndjéből kirántott hat koszos bugyit egy törölközővel együtt a repülőtéren, mikor az túlsúlyosnak bizonyult, és úgy gondolták, hogy inkább viszik kézben, mintsem kemény dollárokat pengessenek ki érte. Amikor ma reggel megjelentem Schwechaton a két hajszálpontosan húszkilósra tömött bőröndömmel, és a kis nő közölte, hogy oké, hogy két csomagra fizettem elő, de akkor is személyenként csak húsz kiló engedélyezett (tanuljatok az esetből), vagy kilónként 12 euro a tarifa. Nos akkor mondtam, hogy visszajövünk, és a repülőtér sarkában a kettőből csináltam egyet kb tíz perc alatt: egy huszonegy kilós nagyot, és két kézipoggyászt vittem fel a gépre. Elbúcsúztam a szülőktől, a sokzacskónyi fóliás kolbásztól és a Mama által sütött finom sütiktől. Amúgy a kézitáskámba még fért volna pár cucc, de most már mindegy...

A gép félórát késett, az idő szar volt, kicsit féltem is, és aludni se tudtam normálisan, mert rázkódtunk folyamatosan, úgyhogy nem volt olyan jó utam. Ráadásul azt hittem, hogy ellopták/elvesztettem az egyik pénztárcámat, ezért felhívtam az alapból is magas vérnyomásban gazdag szüleimet, hogy nincs-e náluk... Persze nem volt. Közben megérkeztem Leidenbe vonattal: halálosan egyszerű a jegyvásárlás (az otthoni bankkártyámmal fizettem egy automatánál), a járat gyors (Amszterdamból negyed óra alatt megérkeztem) és a táj... nos, az a két város között olyan, mint az Alföld az M3-as mentén: nem történik semmi, de itt vannak vizes részek... De a város... Hát az valami meseszerű! Míg vártam a csajokat, elrepült felettem egy sirály, és az állomás melletti építkezésen egy nyuszika játszott a fűben. A házak picik, szépek, rengeteg a bicikli, autó alig és macskakő van mindenütt, és ludak játszanak a csatornákban és óvodások zajongtak és nyugdíjasok reggeliztek. Nagyon szép hely!

Úgy döntöttem amúgy, hogy a Mekdonálcban szeretnék dolgozni, mert egy olyan gyönyörűszép félfeka fiú adta nekünk az ételt, hogy majdnem elsírtuk magunkat a meghatottságtól. Igaz én valójában is bőgtem, mert azt hittem, hogy elvesztettem majdnem százezer forintot, pedig még csak délelőtt volt...

... de szerencsére meglett, mikor kipakoltam a táskámat Lauránál. Ő a baglyos házban, egy nagyon furcsa és izgalmas helyen lakik. Egy diákszálló tulajdonképpen, de egyelőre csak egy lánnyal találkoztam találkoztam. A falak tele vannak az egyetemi élettel: graffiti, képek, emlékek. Nagyon hangulatos, és tök szép a kilátás, és szép nagy a szoba is, dupla ággyal és kanapéval, meg annyi szekrénnyel, amennyivel csak a húszkilós bőröndös szívünket fájdítják, és állítólag a konyhában van egy lap, amire felírhatod, hogy mikor akarsz este enni, és akkor mindenki akkor megy, mikor a legtöbben szeretnének, és van egy kis csengője mindenkinek, amit ha megnyomnak, azt jelenti, hogy indulni kell a konyhába, mert alkoholizálás lesz.

Én meg még nem tudom, hogy hol fogok lakni, de ma biztosan itt:)

Címkék: minerva

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr91908178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annamarine 2009.01.28. 14:21:36

képeket akarok mindenről!

Surmó 2009.01.28. 17:47:30

képeket én is. meg mesélj el mindent. a kis nyuszik is érdekelnek. küldök pézt, küldjél nyuszit :) örülök, hogy épen odaértél.

puszik

dalmus 2009.01.28. 23:51:52

mi az, hogy baglyos ház??? HIÁNYOZTOK, MOST JÖTTEM RÁ, HOGY ITT HAGYTATOK 100 INDEXXEL, NEKED MEG MEGHATALMAZÁST KELL HAMISÍTANOM, BŰNBE VISZTEK!!!!

Dinka 2009.01.31. 17:10:23

látom megérkeztél épségben:)
vigyázz magadra és írj le minden fontosabb meg kevésbé fontos dolgot is:)
süti beállítások módosítása