Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Patkánylyuk

2009.02.03. 00:37 | CB | Szólj hozzá!

Kaptam egy levelet délután, amiben kapafog koordinátor kisasszony a körülményekre hivatkozva február 10-ével felmondja a patkánylyukam bérleti szerződését. Készítettem jó sok fényképet, és időnként küldök belőle a barátoknak, hogy gyönyörködhessenek ők is. Én naponta többször is megnézem őket, és röhögcsélek. Ha nekem kellene kitakarítani, tuti nem tenném...

PUSZTÁMRA NYÍLÓ PANORÁMA

Hazafele megint eltévedtem. A körforgalomnál rossz irányba kanyarodtam, mert csak arra figyeltem, hogy Oegstgeest felé menjek, de azt nem, hogy melyik útra léptem. Mentem kb. 600 métert, mire feltűnt, hogy két órával ezelőtt nem erre jöttem. Még mondogattam is magamban, hogy de hülye vagyok, tegnap csodálkoztam, hogy a Majának milyen jó, hogy lakott területen megy, nem egy kihalt mező mellett, mikor én is egy csomó szép ház mellett járok iskolába. Aztán szembejött egy biciklis (nahát) és megkérdeztem h erre van-e osztengészt?! Láthatóan nem értette a falu nevét, de mondta h 150 méterre van egy várostérkép a buszmegállóban. Volt. Hangosan röhögtem, mert olyan messzire voltam a helyes úttól. Úgyhogy magassarkúban visszamentem a körforgalomig, majd rákanyarodtam a pusztába tartó végtelen bicikliútra, és énekelve hazasántikáltam. Csak ázsiaiak bicikliztek el mellettem, meg egy vöröses (talán ír) fiú. Szerintem az átverhető, csóró külföldiek kerülnek ide. Az átverhető, kevésbé csóró külföldieket a belvárosba teszik ugyanilyen helyre, csak még drágábbért.

Van amúgy az egészben valami sorsszerű. Otthon a mocsokban gazdag KCSSK is a város szélén, az autópálya mellett helyezkedik el, nem sokkal a budaörsi Mekdonálc előtt. Mindentől messze van, de legalább vannak buszjáratok. És mi csináljuk a koszt, nem a hülye kínaiak. A busz csak félóránként jön egyszer napközben, éjszaka semmi, pedig két kilométerre van a centrum. Biciklit nem tudunk venni, mert nagyon felment most az áruk az új diáktömeg miatt, lopni meg még nem merünk, pedig van egy csomó az ABC előtt. Van viszont puszta, dübörög az A44-es holland autópálya, és a konyhaablakból rálátok egy Mekdonálcra. Pont mint otthon. Na még pár képet, csak hogy megízleljétek a dolgot:

Címkék: patkánylyuk

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr29919448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása