Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Wassenaarsewegmentességesség

2009.02.10. 19:26 | CB | Szólj hozzá!

Reggel orkánszerű széllökések, és egészen hideg, jegesen szurkáló esőzés közepette költöztem ki a Wassenaarsewegről. Úgy döntöttem, hogy mégsem leszek primitív, és nem lopom el az ötméteres netkábelt, pedig erősen gondolkoztam rajta... Az első dolgom az volt, hogy mindkét lábamat tökig összevizeztem, úgyhogy mire kijutottam a Corpus buszmegállóig, már szívből gyűlöltem Hollandiát, szélmalmostul, tulipánostul, özönvizestül. A helyijáraton olyan kicsi a hely, hogy a harminckilós bőröndöm, és a hátamon függő teknőshátizsák egyben nem fért el, úgyhogy elöl segítettem a buszsofőrnek vezetni, aki időnként hollandul motyogott valamit. A baglyos házig csak arra tudtam gondolni, hogy amint letettem a táskákat, elmegyek az International Officeba, és lemészárolom azt a kapafogú ribancot, aki idáig juttatott. Kiderült azonban, hogy sem a gépfegyvert, se az életlen kenőkésemet nem tudom megtartani a kezeimben, ugyanis teljesen érzéketlenné váltak a hidegtől és a gönceim súlyától. Tíz percig vegetáltam a Lauránál, aztán tényleg az International Officeba mentem, kevésbé gyilkos hangulatban. Mikor beléptem az ajtón, már ugyanaz az édibédi cukinyuszi voltam, mint máskor... Még mosolyogtam is a kis vöröshajúra. Kapafogú ribanc sehol. Ez a csaj kedves volt, és bocsánatot kért az inkompetens ingatlaniroda miatt. És csütörtökön megkapom a pénzemet is. És ha szerencsém van, akkor többet is, mint amit először írtak. És én azt mondtam, hogy nem probléma, hogy mocskos volt a lakás. És ő mondta, hogy örül, hogy most már jó helyem lesz a Baglyos házban.

Addig még tíz nap van, de legalább kiderült, hogy nem minden TO-s buzi. És a Maja kimossa a ruháimat, és ad enni. Homeless vagyok.

Címkék: patkánylyuk

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr40935320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása