Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Pálinka és pénz

2009.02.12. 23:01 | CB | Szólj hozzá!

Visszakaptam az összes pénzemet az International Officeban, és a kapafogú kedves TO-s nő mondta, hogy nagyon reméli, hogy jól fogom magam érezni az országukban, és örül, hogy rendeződött a helyzet. Még sosem volt ennyi euró a kezemben, úgyhogy gyorsan elmentem a Westendbe sétálóutcába, és vettem magamnak egy kis csípős szószt és egy nagyon ronda zöld esernyőt. Utána kiderült, hogy az anyukám elküldte a csomagban a saját zöld esernyőmet, de az úgyse jó, mert a Séróval elrontottuk Balatonlellén. Hálisten azóta lakbérre elköltöttem az egész vagyonomat, úgyhogy nem nekem kell őrizni az eurókat. Pedig öröm volt nézni, hogy majdnem szétdurran a pénztárcám.

Amúgy én is Nyilas Misi lettem, mert az anyukám húszkilós csomagot küldött nekem postán, és volt benne egy csomó nagyon finom süti, amit ő meg a Mama csináltak, és a kabátom ujjába zacskózva pálinka is érkezett, amit már be is jelentettem az újdonsült amerikai haveroknak. Izgatottan várják az első találkozást a PÁLINKÁVAL. Én meg a süteménnyel való randevúkat, ugyanis nagy ijedtségemre örömömre kifogytam a nadrágjaimból. Táplálékhiány és sok séta. Kókemény Norbi-titok.

A tegnapi bulin megtanítottam a külföldieknek az Egészségedre és a B.zmeg szavakat. Ennyivel már elboldogulnak majd a budapesti éjszakában. (Jönni akarnak ugyanis) Holnap Ameland szigetére kirándulunk, ami fenn északon található. Ott állítólag már vannak fókák is a parton, annyira hideg van!!! Nagyon izgalmas, várjuk!! Lesz rá két napunk, hogy szanaszét fagyasszuk magunkat...

Míg nem vagyok itthon, etessétek Sárkánykát, hogy felnőjön, és bombázzatok vállalható kommentekkel:)

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr71940103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása