Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Rasszista-e vagy?

2009.02.24. 11:41 | CB | 4 komment

A családomban nem divat zsidózni, cigányozni, maximum a fekákat nézik tágra nyílt pupillákkal. Kisvárosban mindenki fehér, élményszámba megy a más színű ember. Nem tartom magam előítéletesnek, épp ezért nem is szoktam problémát csinálni belőle, ha ezredszerre is meg akarom vizsgálni PéDé bajnoki mancsait vagy ki akarom kérdezni a H-t a családjáról. Hol laknak, milyen nyelven beszélnek, hogy jöttek össze a szülők, stb. Hiszen ez érdekes. Gen-nek pl. nem nyúlkáltam a szemébe, hogy de fura, hadd nézzem már meg, de azért már megvizsgáltam titokban. Tök más egy ázsiai szem, egészen kicsi.

Azt viszont magyarázza már meg valaki, hogy miért van az, hogy ha egy buliban bemutatkozik egy fiú, akkor miért forr fel az agyvizem, mikor kiderül, hogy román? Szégyenletes, de nem az volt az első gondolatom, hogy ó tényleg, és honnan? nahát szomszédok vagyunk..., hanem hogy szemééét, add vissza Erdéééélyt meg teeee, szőrös a talpad. Pedig sose voltam Erdélyben, és románozni se divat otthon. Mégiscsak rasszista vagyok ezek szerint. Tüntetésre érett magyar állampolgár.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr32962721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekzold 2009.02.24. 17:27:02

Érdekes amit írsz. én, erdélyiként hasonlókat gondolok róluk. Mégis mikor a román lány odajött hozzám nem az jutott eszembe, h add vissza Erdélyt, hanem h nem mondom meg neki h a te országodban születtem, mert belekezdenél a dákóromán elméletbe, én meg a sírásba. p.s.: én mostanában az olaszokkal érzek így: adjátok vissza Budapestet ti szexelni jött okádék külföldiek!

Marjanna_ 2009.02.24. 23:46:18

Nekem nem az jutott az eszembe a srácról, hogy adja vissza Erdélyt, mert az EU korában a határok egyre kevésbé számítanak (lásd mi is itt vagyunk egy személyigazolvánnyal), meg egyébként sem vagyok egy nagy irredenta.
Csak az jutott eszembe, hogy alapból nem tudok bízni a jóindulatában, mert lehetséges, hogy utálja a fajtámat, és otthon egy hasonló kocsmában szóba sem állna velem, nemhogy nekiálljon jópofizni. Ez nem rasszizmus, csak a sztereotípiák beindították a szükségesnek vélt önvédelmi reakciókat. Kelet-európainak lenni harc, no.
Amúgy ő sem tartott minket valami érdekesnek...

CB 2009.02.24. 23:51:36

Pedig legalább hozzá képest Nyugat-Európa vagyunk...

kekzold 2009.02.25. 07:28:13

csak a térképen...szomorú ezt mondani de mára Románia láthatóan előrébb tart...
süti beállítások módosítása