Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Nem álmodtuk!

2009.06.14. 20:43 | CB | 2 komment

Az első éjszaka agyonvert hullaként aludtam lámpafénynél. Reggel elmásztam a fodrászhoz, aki mondta, hogy jól meg vagyok erősödve (mindig elmondja, ő kedves), meg hogy azért kicsit érezni, hogy keresem a szavakat magyarul. Öööö... A tiszta ruháim a bőröndből félig kirángatva, csomóban hevernek a szőnyegen. Csak a halkonzervet meg egy-két csomag stroopwafelt húztam ki közülük, helyette a kupacra dobtam pár itthoni ruhát és plüssállatot. Először lelkierőm nem volt, hogy rendet rakjak, most meg rájöttem, hogy a szekrények csurig vannak a régi ruháimmal. Ki kellene selejtezni azokat a pulcsikat, amiket még anyám hordott a nyolcvanas években, én meg lehoztam a padlásról, hogy majd hordom őket itthon, mert tök jók. Ehhez képest mindenki tudja, hogy szoros kapcsolat fűz a hibajavítófoltos rózsaszín macinacihoz (már volt rajtam tegnap!) és az USA feliratú turkált pulóveremhez. Szerintem a családom nem is látott másban egész télen.

Itthon lenni nem rossz, de nem is jó. Egyelőre csak lógok a levegőben, mint egy elbaszott kérdőjel, és próbálom kitalálni, hogy hogyan tovább. A rántott hús jó, a napsütés jó, a szúnyogok nem jók, a víz nem elég hideg, a mosdókagyló nem elég magas. Anyu kicsomagolta és üzembe helyezte nekem a Tiffany-lámpát, amit még ballagásra kaptam. Van szép liliom a szobámban. Nézhetetlen a tévéműsor és sípol a tévém. Dömsödi azt kérdezte Hevesitől, hogy akkor te fecske típus vagy, nem? Ő meg azt válaszolta, hogy ja, mint a fürdőnadrág. Apánk itt van velünk- humorában. Igaz, Mádzsá?

Azért jó látni, hogy a Bambás-csácsás tányérok meg a texasi kávbojkalap mellett ott van a kék boa, amit Kenyér talált nekem a vonaton, mikor Bredaból mentünk haza Leidenbe meg a cicás ingyenbögre. Leiden létezik. Nem álmodtuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr751184969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CB 2009.06.19. 16:24:38

@tucatnev: köszönöm... Te hova tűntél? Minden rendben??
süti beállítások módosítása