Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

a tökös

2009.07.27. 00:21 | CB | 2 komment

Egy csöppet eluralkodott rajtam a pánikhangulat tegnap, ami odáig fajult, hogy hazajöttem a búcsúból este nyolckor, és a takaró alól néztem végig a füredi Anna-bál közvetítését, amit nyilván sosem láttam még, mert mindig buliban voltam.* Azt hiszem a helyzet drámaiságát kellőképp mutatja, hogy a bucsustucc gondolatától rámtört a sírógörcs, majd fokozódott, mikor eszembe jutottak a szokásos bájcsevejek arról, hogy én akkor biztos marha gazdag vagyok, mert elhagytam a megyehatárt kettőnél többször, plusz nagyképű is, mert egyetemre járok. A családom egy része szintén ezt gondolja, a másik meg lenéz, mert azt tanulom, amit...

Holnap elutazom, és itthagyom ezt a hülye várost, ahol nincs egy olyan barátom se, aki felhívna, hogy gyere be este a városba**, ahol a csütörtöki (!) vihar óta nincsen közvilágítás az utcán, ahol befordulva tépdesem a takaró szélét otthon... Ki kell szabadulnom, mert megfulladok. Holnap elutazom.

 

*a tikkelős-fejrángatós-médiában-elhelyezkedős lánytól a csak-pislogni-tudok-azt-is-jó-ostobán lányig volt minden, de amúgy jó buli lehet... majdnem nyertem cairói utat, de végül valami hatvani nő vitte el...

**erről mondjuk én is tehetek, mert nem ide jártam gimibe, így nem kerültem be a középsulis bandákba, a gyerekkori barátnőimnek meg valahogy nincs arra igénye, hogy szombat este elmenjenek valahova, vagy ha igen, akkor se tudom hova, szóval semmiképp nem velem mennek. pedig kicsi város, feltűnne, ha ott lennének, meg kedvesek is, ha találkozunk, de ez kevés...

Címkék: home

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr261270245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szuhay 2009.07.27. 08:49:02

Ezek szerint nem csak Miskolc ilyen. Engem pl a középiskolai osztálytársak is basznak hívni bárhová is. Nem mintha vágynék rájuk... xD Elgondolkodtam, hogy lassan Pest is a rossz emlékek színterévé válik, és akkor már csak kifelé vezet az út... De ez nem probléma, lehetőség!

CB 2009.07.27. 09:55:28

Áhhh, nekem az a bajom, hogy hiába szeretem a házunkat, ha egyszer rossz városban áll. Van egy csomó jó emlékem róla, de mostanában mindig kiakadok, ha bemegyek valamelyik csehóba: üres, üres, üres... Hol vannak az emberek???
süti beállítások módosítása