Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kínai sárkányka

Adopt one today!

Címkék

acél (3) álom (23) ameland (2) amszterdam (7) aranyköpés (19) art (8) az élet nagy kérdései (10) balaton (4) belgium (3) beteg (13) biznisz (1) bkv (26) bn (8) buzibár (3) celeb (2) cserebuli (7) cserediákok (11) disznóól (2) dokisztori (6) egyetem (43) einstein (2) fesztivál (5) film (5) florida (3) fun (41) funpic (1) hága (5) hipochonder (6) holland (6) hollandia (14) home (22) houston (7) húsvét (2) idióta (23) incredibles (58) in casa (3) iwiw (8) jasper (8) keukenhof (1) kirándulás (36) kislány (17) kolis (72) kölyök (4) konyhatündér (5) kriszti (2) laura (5) leiden (19) lover (34) mádzsá (10) mazsola (4) meló (27) minerva (8) new orleans (1) pánik (28) patkánylyuk (6) pesti éjszaka (20) sporty spice (8) strand (3) sün (1) surmó (2) sz (3) sziget (5) szöszi (34) tangyak (12) texasi buli (7) the end of an era (1) tv (1) universiteit (8) vicc (11) xmas (13) zala (4) zene (59) zsír (2) Címkefelhő

a szemem

eXTReMe Tracker

a szám

Spinning Sandra

2009.07.31. 07:37 | CB | Szólj hozzá!

Nem volt net, úgyhogy ismét szabadon rendelkeztünk az időnkkel, ó jee, így kimentünk Gábcsival a pálmafás magánstrandunkra, ahol nekem leégett a szemhéjam, ő meg a davincsikódon feszült az árnyékban, és azt kérdezgette, hogy ezt hogy engedhette az egyház, ezt hogy?

Bár teljesen tiltott az új asszony származási helyével kapcsolatba hozni a kábítószert és a maffiát, mégis mindennap szóba kerül, hogy a kolumbiaiak tuti sokat szipognak a sok kokain miatt, meg ma is néztem a Betépve című klasszikust, mert ahogy azt már említettem, nem volt net, és abban is Kolumbiából meg Mexikóból csempészték bőröndben a cuccot. Már meg se lepődtem, hogy dzsonidepp a főszereplő: gondolom a félelemésreszketésben elsajátította a hogyviselkedikajódrogos-ságot, és rájött, hogy ezzel meg a furcsa arc-és testszőrzet viselésével egy csomót lehet keresni Hollywoodban. Engem amúgy nem tudnak lenyűgözni ezzel a spanyolsággal, nem jött meg a kedvem, hogy megtanuljam a nyelvet. Mindig a mexikóiak meg az úszás jut róla eszembe, pedig ezek tuti nem úsztak, Kolumbia messze van.

A nap fénypontja Sandra volt, a spinning edző. Egy százkilencven centis, kilencvenöt kilós nő, aki 160 kilósan elhatározta, hogy lefogy, és most már órákat ad a konditeremben. Nem merem messze tenni a számítógépet az ágytól, mert elképzelhető, hogy reggel nem fogok tudni felkelni az izomláztól... Az első tíz perc után azt hittem, hogy beesek a bicó mellé, a huszadik után bőszen fogadkoztam, hogy soha többé nem jövök ide, a negyvenedik után azon töprengtem, hogy miért nem a vastagabbik talpú cipőmet hoztam, szétvágja a pedál a lábam, az ötvenedikben meg arra gondoltam, hogy ha ezt túléltem, akkor eljövök kedden is. A nő egy vadállat. Olyanokat kiabált, hogy szeresd a tested, mert csak egy van belőle, meg tudod csinálni, túl fogod élni, meg időnként sikítozott és énekelt, míg mi tócsát izzadtunk magunk köré. Megmondta az elején a csaj mellettem, hogy awesome lesz az edző, de ekkora awesomeness-re mégse voltam felkészülve.  Hegymenetben, állva tapostunk Rammsteinre, meg duplatempóztunk valami diszkós tuciszámra, ahol az úúú-úúúúúú-ra a spinningkórusnak kellett válaszolni tekerés közben. Igazából élveztem, hogy megpróbáltak meggyilkolni.

ÉG A ZSÍR!

Címkék: zene sporty spice

A bejegyzés trackback címe:

https://cicabetti.blog.hu/api/trackback/id/tr491278982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása